شيطنت جوان جهرمي در سايت ديوار دردسرساز شد



جواني که با درج آگهي فروش خودروي پدر خود در سايت ديوار براي وي ايجاد مزاحمت کرده بود، توسط پليس فتا شهرستان جهرم شناسايي و دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: يک شهروند جهرمي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس فتا شهرستان مراجعه و عنوان کرد شخصي ناشناس اقدام به درج آگهي فروش خودروي وي در سايت ديوار كرده است كه بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" افزود: اين فرد ناشناس با تهيه تصويري از خودروي شاكي و قرار دادن آن در سايت ديوار كه محلي براي فروش انواع كالاهاست، با تماس هاي مكرر مشتريان براي صاحب آن مزاحمت هايي نيز به دنبال داشته است.

وي ادامه داد: با يک سري تحقيقات فني و بررسي تخصصي، متهم شناسايي و به پليس فتا احضار شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم تصريح كرد: متهم پسري20 ساله و فرزند شاكي بود كه در بازجويي هاي فني لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي اعتراف کرد.

سرهنگ انصاري خاطرنشان كرد: سايت هايي که جهت فروش جنس هاي دسته دوم طراحي مي شوند، بستر مناسبي براي فروش مستقيم کالا است و عده اي محدود با حضور در اين سايت ها قصد ايجاد مزاحمت دارند و فکر مي کنند مي توانند از دست قانون فرار کنند اما اين افراد بدانند پليس فتا با قدرت در مقابل آنها خواهد ايستاد تا ساير شهروندان بتوانند با امنيت و آرامش از فضاي مجازي استفاده کنند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------