مرگ مرموز یک مرد تهرانی



  مرگ مرد میانسال در خانه‌اش تیم جنایی را با معمایی مرموز روبه‌رو کرده است.

 به  گزارش  همشهری  ؛ساعت 16:30دوشنبه به قاضي سيدسجاد منافي آذر، بازپرس جنايي تهران خبر رسيد مردي 40‌‌ساله در خانه‌اش جان باخته است. محل حادثه خانه‌اي قديمي در منطقه حصارك و قرباني مردي افغان بود كه به گفته پزشكي قانوني 3روز از مرگش مي‌گذشت و در اين هواي گرم جسد كاملا متعفن شده بود.

به‌طوري‌كه پزشكان در معاينات اوليه نتوانستند علت مرگ او را تشخيص دهند. از سويي خانه كاملا به‌هم ريخته بود و نخستين كسي كه جسد را ديده و با پليس تماس گرفته بود، يكي از بستگان همسر وي بود. در تحقيق از وي مشخص شد كه قرباني از مدتي قبل با همسرش دچاراختلاف شده و همسر او به همراه فرزندش خانه را ترك كرده بودند.

همسر وي نيز در بازجويي‌ها گفت: چند سال پيش براي زندگي به سوئد رفتيم اما ديپورت شديم و به تهران آمديم. شوهرم رفتارش خيلي بد شده بود. گاهي وقت‌ها آنقدر از خود بي‌خود مي‌شد كه خانه را به‌هم مي‌ريخت و مرا به بادكتك مي‌گرفت. براي همين مدتي قبل از خانه قهر كردم و به همراه پسر9ساله‌ام به خانه پدربزرگم رفتيم.

معمولا هر روز به من زنگ مي‌زد و حال پسرمان را مي‌پرسيد اما دو، سه روزي از او بي‌خبر بودم تا اينكه پدربزرگم را براي سركشي به خانه فرستادم. او به محض حضور در خانه با جسد شوهرم روبه‌رو شد و مرا خبر كرد.

 

به گزارش همشهري، هم‌اكنون با دستور قاضي جسد قرباني به پزشكي قانوني فرستاده شد تا علت اصلي مرگ وي مشخص و معماي اين مرگ اسرارآميز فاش شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------