عامل جعل اوراق سازمان قضایی نیروهای مسلح دستگیر شد+جزییات



مردی که اقدام به جعل اوراق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،‌ 17 آذرماه سال گذشته پرونده ای با موضوع غصب عناوین و کشف اموال غیر مجاز به کلانتری 114 غیاثی ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اطلاعاتی این یگان قرار گرفت.

با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به هویت "مجتبی" در سطح وسیع اقدام به جعل اوراق قضایی و احکام جعلی مربوط به دادسرای عمومی و سازمان قضایی نیرو های مسلح می نماید.

ماموران با انجام تحقیقات جهت شناسایی فرد متهم تلاش خود را از سرگرفتند تا اینکه پس از گذشت قریب به 6ماه کار اطلاعاتی و پلیسی در نهایت موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان طیب شناسایی و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم بهرام نژاد، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 36 عدد مهر دست ساز و جعلی؛4 دستگاه شوکر؛ 3 عدد افشانه اشک آور و دستبند فلزی؛4جلد شناسنامه و تعدا قابل توجهای کارت خام مربوط به کارت شناسایی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادسرای عمومی،تعدادی اوراق قضایی و مقادیری آلات و ادوات مربوط به مصرف شیشه کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطر نشان کرد:پرونده متهم پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------