هکر تلگرامی در مازندران دستگیر شد



متهم به هک صفحات تلگرام زنان و دختران و عامل ارسال پیام های تهدید آمیز در شبکه های اجتماعی با تلاش کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ"حسن محمدنژاد" رئیس پلیس فتای مازندران در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از آشنایی با فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام کاربری مشخص، این فرد صفحه تلگرامی ام را هک و مرا مورد تهدید قرار می دهد، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران با انجام تحقیقات و بررسی های فنی و اطلاعاتی روی گوشی تلفن همراه شاکیه و نیز رصد فعالیت مجرمانه هکر مورد نظردریافتند، فردی با نام کاربری مشخص در محیط تلگرام برای شاکیه و افرادی دیگر ایجاد مزاحمت می کند که با اقدامات و شگردهای خاص پلیسی شناسایی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر و سیستم های رایانه ای و مخابراتی وی را کشف کردند.

وی گفت:متهم درتحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد نام کاربری اقدام به ارتباط با زنان و دختران در این شبکه کرده و پس از جلب اعتماد آنان، با انجام مهندسی اجتماعی به صفحات تلگرامشان دسترسی پیدا می کردم.

رئیس پلیس فتا استان مازندران عنوان داشت:با بررسی سیستم رایانه ای متهم، عکس ها و صفحات تلگرام هک شده متعلق به تعداد زیادی از زنان و دختران شناسایی و کشف شد.
سرهنگ محمدنژاد از تشکیل پرونده برای متهم به هک صفحه تلگرام و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------