انتقام‌جویی تلگرامی عروس مطلقه



رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: انتقام جویی عروس قبلی یک خانواده در فضای مجازی، پای سه عضو خانواده سمنانی را به پلیس فتا باز کرد.

سرهنگ سید علی میر احمدی روز چهارشنبه گفت: با مراجعه همزمان سه شهروند سمنانی به پلیس فتا و اعلام شکایت از فردی ناشناس، مبنی بر ایجاد مزاحمت در فضای مجازی، پرونده ای تشکیل شد.

وی تصریح کرد: حضور سه شاکی که با هم نسبت خانوادگی داشتند و حساسیت موضوع، کارشناسان سایبری پلیس را بر آن داشت، تا مزاحم اینترنتی را به سرعت شناسایی و دستگیر کنند.


وی ادامه داد: تحقیقات مقدماتی پلیس، نشان داد مزاحم خانم 31 ساله ای است که عروس خانواده و همسر قبلی یکی از شاکیان پرونده بود.


میراحمدی با اشاره به احضار متهم به پلیس فتا و اعتراف به جرمش در بازجویی ها، گفت: مشخص شد، عروس طلاق گرفته خانواده برای انتقام از همسر و بستگانش، فضایی مناسب‌تر از اینترنت و تلگرام نمی شناخت.


وی گفت: برخی کاربران اینترنت که دچار حس گمنامی در دنیای مجازی می شوند و احساس می کنند رفتار آنان ناشناخته باقی خواهد ماند، در فضای مجازی دست به اقداماتی می زنند که در دنیای واقعی به هیچ وجه آن را مرتکب نمی شوند.


رئیس پلیس فتای استان سمنان ادامه داد: این افراد غافل از این هستند که پلیس فتا با تسلط کامل بر اینترنت، مجرمان و متخلفان را در کمترین زمان شناسایی و تحویل قانون می دهد.
این متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای سمنان معرفی شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------