دزدان سمج 3 بار به یک ساختمان دستبرد زدند



دزدان سمج وقتی برای سومین بار به خانه دو همسایه دستبرد زدند، در دام ماموران گرفتار شدند. متهمان با ورود به خانه‌ها اموال با ارزش را سرقت می‌کردند.

به گزارش جام‌جم ، اوایل اردیبهشت امسال مردی با حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، با طرح شکایتی گفت که شبانه سارقان به خانه‌اش در محله ولنجک دستبرد زده‌اند.

با تحقیق از شاکی مشخص شد او و خانواده‌اش زمانی که به خانه بازگشته‌اند مشاهده کردند که گاوصندوق خانه تخریب و پول، طلا و هر چه اسناد و مدارک داخل آن بوده سرقت شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران با دستور بازپرس نصرتی، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، تحقیقات برای دستگیری سارقان شب رو را آغاز کردند. این درحالی بود که ماموران در بازرسی ازخانه شاکی متوجه شدند سارقان با تخریب در ورودی خانه وارد آنجا شده و این اموال را دزدیده‌اند.

جست‌و‌جوی پلیس برای دستگیری سارقان شب رو ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد همسایه مالباخته با حضور در پلیس آگاهی شکایت کرد که خانه وی نیز مورد دستبرد قرار گرفته و سه میلیون تومان طلا و پول به سرقت رفته است.

دومین سرقت
جست‌و‌جو‌ها ادامه داشت تا این که نیمه خرداد دوباره این دو مالباخته با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند که برای دومین بار از خانه‌شان سرقت شده و این بار سارقان اموال کمی را دزدیده‌اند.

آنها عنوان کردند زمانی که به خانه بازگشته‌اند دزدان را دیده‌اند که پس از درگیری، سارقان با چاقو این دو نفر را تهدید کرده و موفق به فرار شده‌اند. با این اطلاعات جدید روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

دستگیری در سومین سرقت
سرانجام روزهای پایانی هفته گذشته زمانی که این دو همسایه از مهمانی به خانه بازگشته بودند متوجه حضور سارقان در محل زندگی‌شان شدند. آنها پیش از آن که وارد ساختمان شوند با پلیس تماس گرفتند. ماموران با حضور در محل سرقت به تعقیب دو سارق فراری پرداختند که یکی از آنها در تاریکی شب گریخت و دیگری در محاصره پلیس گرفتار شد. او قصد داشت هر طور شده از دست ماموران فرار کند که دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به دزدی سریالی از خانه شاکیان با همدستی دوستش اعتراف کرد.

تحقیقات نشان می‌داد متهم و همدست وی اگر در سرقتی موفق نمی‌شدند اموال خوبی سرقت کنند، چند بار به خانه‌‌ها دستبرد می‌زدند. متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

تحقیقات پلیس برای دستگیری همدست فراری او و کشف اموال سرقتی و مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------