سرقت از طلافروشی تحت عنوان مامور تعزیرات



دو مرد با معرفی خود به عنوان مامور تعزیرات، از یکی از طلافروشی‌های سطح شهر یزد سرقت کردند. تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

به گزارش آنا، با اعلام خبر وقوع سرقت مقداری طلا از یکی از طلافروشی‌های سطح شهر توسط مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

ماموران پس از حضور در محل و بررسی میدانی و تحقیقات اولیه پی بردند دو نفر جوان حدودا 25 ساله با معرفی خود به عنوان مامور تعزیرات حکومتی استان به مغازه طلافروشی وارد شدند.

صاحب طلافروشی درخصوص سرقت از طلافروشی به ماموران پلیس گفت: زمانی که سارقان وارد مغازه‌ام شدند، اعلام کردند که من در کار خرید و فروش طلای سرقتی هستم و با این بهانه طلاهای موجود در ویترین را جمع کردند. بعد از آن کرکره مغازه را پایین کشیده و با موتورسیکلت شاگرد مغازه از محل متواری شدند.

سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

از آنجایی که سارقان با ارائه کارت شناسایی به شاگرد مغازه وارد مغازه شده بودند پلیس از شهروندان، کسبه و بازاریان خواست؛ از افرادی که خود را وابسته به ارگان‌ها و ادارات دولتی معرفی می‌کنند کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و موارد مشکوک را سریعا با 110 در میان بگذارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------