قتل به خاطر اعتراض به فحاشي



 مردي كه به فحاشي يكي از اشرار محله‌شان اعتراض كرده بود، به دست او به قتل رسيد. بامداد ٣١ خرداد امسال، ماموران كلانتري ١٣١ شهر ري از وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در خيابان شهيد خزايي باخبر شدند، پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دادند.

 به  گزارش  اعتماد ؛در آغاز تحقيقات، برادر مقتول به كارآگاهان گفت: «برادرم ساعت دو بامداد روز حادثه با فردي به نام مهدي كه از اشرار منطقه است و در همسايگي ما است، درگير شد و او با قمه برادرم را از ناحيه گردن و صورت مجروح كرد. وقتي بالاي سرش رسيدم، مهدي فرار كرده بود.»با ثبت اظهارات برادر مقتول، كارآگاهان وارد عمل شده و به تحقيق از اهالي محل پرداختند. بنا بر اظهارات همسايه‌ها و شاهدان درگيري، مهدي (متهم) در روز حادثه، در حالي كه حالت عادي نداشت، مقابل خانه مقتول، با صداي بلند با گوشي همراهش حرف مي‌زد و الفاظ زشتي به كار مي‌برد كه مقتول از خانه بيرون مي‌آيد و به او مي‌گويد كه فرزندش ١٠ روز پيش به دنيا آمده و همسرش احتياج به استراحت دارد. آنها در ادامه با هم درگير شدند و مهدي از داخل ماشينش، يك تيغه چاقو برداشت، با آن چند ضربه به مقتول زد و متواري شد.

 

با ثبت اظهارات شاهدان حادثه، كارآگاهان موفق به شناسايي محل سكونت متهم شدند و او را دستگير كردند. تحقيقات نشان مي‌دهد، متهم از مجرمان سابقه‌دار و اراذل و اوباش منطقه شهرري است و پيش از اين‌بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف موادمخدر، سرقت مسلحانه، ايجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومي، قدرت‌نمايي با سلاح سرد، تخريب اموال عمومي، مصرف مشروبات الكلي، كيف‌قاپي، تجاوز به عنف و... دستگير و روانه زندان شده است.

 

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف متهم به قتل گفت: «در تحقيقات به‌عمل آمده از متهم و مدارك به دست آمده از مخفيگاه او مشخص شده كه او قصد داشته تا در همان تاريخ دستگيري از تهران متواري و به شكل غيرقانوني از مرزهاي تركيه از كشور خارج شود اما از سوي پليس به دام افتاد.» سرهنگ مكرم افزود: «با توجه به دلايل و شواهد به دست آمده در پرونده و اعتراف صريح متهم به ارتكاب قتل، قرار بازداشت موقت صادر شد و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------