کشف 428 کیلو انواع مواد مخدر در پاتک شبانه



 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

قاچاقچی جوان که مواد مخدر زیادی را از استان‌های شرقی به منزل یکی از دوستانش در تهران انتقال داده بود، دستگیر شد. 390 کیلو گرم تریاک و 38 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از مخفیگاه متهم کشف شد.

به گزارش  آنا، در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز‌، فردی که از فعالان در امر تهیه و خرید و فروش مواد مخدر در استان تهران و البرز است‌، شناسایی و تحرکات نام برده مورد پایش اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت‌.

با تشدید اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد که این سوداگر مرگ اخیرا مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی در استان‌های شرقی کشور خریداری و پس از انتقال آن مواد به منزل یکی از همدستانش در شهر تهران درصدد فروش مواد به مشتریان خود در تهران و البرز است .

در پی رصد اطلاعاتی ماموران‌، محل دپو مواد مخدر در منزلی در تهران شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دریافت نیابت قضایی‌، چهار تیم عملیاتی از استان البرز و تهران به آدرس مورد نظر اعزام و در ساعت 23 شب گذشته، چهارم تیر ماه ‌پس از اطمینان از حضور همدست قاچاقچی اصلی در منزلش با رعایت موازین شرعی و قانونی‌، متهم را‌ حین خروج از آپارتمان و مقابل در‌ آسانسور دستگیر کردند‌.

با راهنمایی متهم دستگیر شده در بازرسی از انباری آپارتمان مذکور‌، مقدار 390کیلو گرم تریاک با لفافه به تعداد361 بسته و مقدار 38 کیلو گرم مرفین با لفافه به تعداد 36 بسته کشف شد‌.

سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز گفت‌: در ادامه این عملیات‌، متهم اصلی که به منظور جا‌به جایی بخشی از مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو پارس به آن مکان مراجعه کرده بود با سرعت عمل ماموران و قبل از هر اقدامی دستگیر شد‌.

گفتنی است‌، متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------