عروس اخراجی، انتقام خود را در "تلگرام" گرفت!



انتقام جویی عروس قبلی خانواده، پای سه عضو این خانواده سمنانی را به پلیس فتا باز كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،با مراجعه همزمان سه نفر شهروند سمنانی به پلیس فتا و اعلام شكایت از فردی ناشناس مبنی بر ایجاد مزاحمت در فضای مجازی، پرونده ای تشكیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

حضور سه شاكی كه با هم نسبت خویشاوندی داشتند از یك سو و حساسیت موضوع از سوی دیگر، كارشناسان سایبری پلیس را بر آن داشت تا مزاحم اینترنتی را سریعا شناسایی و دستگیر كنند.

تحقیقات مقدماتی پلیس، هویت خانم 31 ساله ای را برملا كرد كه از قضا عروس خانواده و همسر قبلی یكی از شاكیان این پرونده بود.

با هماهنگی قاضی، متهم به پلیس فتا احضار و در بازجویی های تخصصی به جرم خود اعتراف كرد. عروس طلاق گرفته خانواده برای انتقام از همسر و بستگانش، فضایی مناسبتر از اینترنت و تلگرام نمی شناخت.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی، رئیس پلیس فتای استان سمنان در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: كاربران اینترنت كه دچار حس گمنامی در دنیای مجازی شده و احساس می كنند، رفتار آنان ناشناخته باقی خواهد ماند، دست به اقداماتی می زنند كه در دنیای واقعی به هیچ وجه این عملكرد را نخواهند داشت! غافل از آنكه پلیس فتا با تسلط كامل بر اینترنت، مجرمان و متخلفان را در كمترین زمان شناسایی و تحویل قانون می دهد.

گفتنی است؛ متهم پس از تكمیل پرونده به دادسرای سمنان معرفی شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------