آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تصادف ساختگی برای کلاهبرداری



رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو نفر در شهرستان ممسنی خبر داد که با تصادف ساختگی قصد کلاهبرداری از شرکت های بیمه را داشتند.

 به  گزارش  خبر  جنوب ؛سرهنگ سيروس حيدري گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان ممسني استان مطلع شدند دو نفر به نام هاي «ع - م» و «ح - غ» با يك دستگاه موتورسيكلت در سطح آن شهرستان اقدام به پرسه زدن كرده و در موقعيت مناسبي با موتورسيكلت به خودروهاي عبوري برخورد و اقدام به تصادف ساختگي و دريافت ديه از سازمانها و ادارات بيمه مي كنند.


وي ادامه داد: شناسايي و دستگيري اين دو متهم در دستور كار ماموران پليس آگاهي آن شهرستان قرار گرفت و با استعلام به عمل آمده مشخص شد آنها داراي يك فقره پرونده تحت عنوان تصادف جرحي هستند.


رئيس پليس آگاهي استان اظهار كرد: با تلاش ماموران هر دو متهم دستگير و در تحقيقات به جرم ارتكابي اقرار و اظهار كردند؛ با يك دستگاه موتورسيكلت در يكي از تقاطع هاي شهر منتظر بوديم تا اينكه متوجه خودرو پرايد به رانندگي يك خانم كه در حال دور زدن بود شده و سپس با برخورد ساختگي به خودرو توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شديم.


سرهنگ حيدري گفت: با بررسي كارشناس تصادفات و افسر كاردان فني از صحنه، ساختگي بودن تصادف به قصد كلاهبرداري از بيمه محرز و هر دو متهم پس از اقرار به جرم خود با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------