جزئیات دستگیری قاتل فراری زن جوان



قاتل زن جوان که برای فرار از دست قانون پس از ارتکاب به قتل از کشور خارج شده بود شنبه شب در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

به  گزارش  شهروند  ؛تحقیقات از متهم دستگیر شده به جرم قتل در اداره دهم پلیس ادامه دارد. اواخر شهريور ماه سال گذشته وقوع يك فقره قتل به ماموران كلانتري ۱۶۰ خزانه اعلام شد و پس از آن سريعا ماموران به همراه بازپرس كشيك در صحنه قتل حضور يافتند. شواهد نشان مي داد زني ۳۸ ساله به قتل رسيده است و قاتل پس از ارتكاب قتل از صحنه گريخته است.

 

اين درحالی بود كه گزارش اين قتل را فرزند ۸ ساله زن به ماموران پليس داده بود. قاتل تا همين چند روز گذشته فراري بود تا اينكه پس از بازگشت به ايران از طريق تركيه در محله ياخچی آباد تهران شناسايی و دستگير شد.

گزارش یک قتل
۲۰ شهریور ماه پسر بچه ۸ ساله که به شدت مضطرب بود در تماس با ۱۱۰ خبر از قتل مادرش در اتاق خواب خانه شان داد . با اعلام این خبر بلافصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه برای بررسی صحت سقم ماجرا در محل حادثه حاضر شدند .

 

با حضور ماموران در محل حادثه ماموران موفق به کشف جسد غرق به جون زن جوانی قرار گرفتند که به همراه پسرش در یک خانه استیجاری در محله خزانه زندگی می کرد. شب گذشته پسر ۸ ساله در یکی از اتاق ها خواب بوده و از مادرش خبر نداشته و صبح وقتی از خواب بیدر شده با جسد غرق در خون مادرش رو به رو شده و موضوع را بلافاصله به ماموران پلیس گزارش داده بود. پس از ثبت این اطلاعات بازپرس ایلخانی به همراهی تیمی از کارآگاهان امور جنایی در صحنه قتل حضور یافتند و مشخص شد مقتول طی ۹ ساعت گذشته به قتل رسیده است. همچنین با حضور تیمی از افسران تشخیص هویت مشخص شد مقتول زنی با هویت نیلوفر است که پس از فوت همسر دوم خود به همراه پسر ۸ ساله اش در خانه تنها زندگی می کرد.

تلاش برای دستگیری قاتل
تحقیقات در زمینه قتل ادامه داشت تا اینکه فرزند مقتول پس از دو روز که آرام تر شده بود سرنخ جدیدی به ماموران اداره دهم آگاهی داد. این پسر هشت ساله زمانیکه در برابر بازپرس ویژه قتل پايتخت قرار گرفت درباره جزئیات روز حادثه گفت: من در حال دیدن تلویزیون بودم و تلفن خانه زنگ خورد. زمانیکه گوشی را جواب دادم صدای مرد آشنایی آمد.

 

من او را عمو صدام می زدم. تلفن را مادرم از من گرفت و متوجه شدم که قرار است به خانه ما بیاید. او مردي است حدودا ۴۰ ساله و زمانيكه از مادرم پرسیدم چه كسی است، او گفت خيالت راحت غريبه نيست، عمو است. گفتم به او بگو برایم سوسیس بخرد. مادرم نیز همان لحظه با او تماس گرفت و به عمو گفت برایمان از سوپر مارکت سوسیس بخرد. بعد از اینکه عمو آمد مادرم به من گفت به اتاقم بروم تا شام را بیاورد و بعد از اینکه شام خوردیم من خوابیدم. نیمه های شب با سر و صدایی بیدار شدم ولی دوباره خوابم برد. ساعت ۶ صبح كه بیدار شدم به سراغ تلویزیون رفتم. ساعت حدودا ۹ صبح بود که بالای سر مادرم رفتم و متوجه شدم او تکان نمی خورد. دستش را گرفتم و تکان دادم.

 

کمی کبود بود و سرد هم شده بود. گفتم شاید سرما خورده است و پتو را از رویش کشیدم که دیدم غرق در خون روی زمین افتاده است. خیلی زود با پلیس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم .پس از این در بررسی های فنی و تخصصی از محل مشخص شد قاتل مردی حدودا ۲۰ ساله است که پس از ارتکاب به قتل از صحنه گریخته و از طریق مرزهای ترکیه به بیرون از کشور رفته است. این در حالی بود که در ترکیه هیچ ردی از او به جا نمانده بود و همین نشان می داد او به صورت قاچاقی از کشور خارج شده تا اینکه با دستگیری یکی از دوستان قاتل،‌ همان مردی كه پسر مقتول او را عمو صدا می زد، معلوم شد او حدود دو ماه است که در ایران در يك ساختمان نيمه كاره در حال سنگ كاری است و تحقیقات برای دستگيري قاتل نیلوفر آغاز شد.

بازداشت متهم اصلی پرونده
پس از مشخص شدن این موضوع که قاتل به ایران بازگشته آدرس دقیق از متهم به دست آمد و در عملیاتي شبانه در جمعه شب بالاخره قاتل بازداشت شد و به اداره آگاهی انتقال یافت. پس از این بود که برای صدور قرار بازداشت به دادسرای امور جنایی بازگردانده شد.

 

قاتل که در برابر ادله محکمی در زمینه ارتکاب قتل قرار گرفته بود تا آخرین دقایق جلسه بازپرسی لب به بازگویی واقعیت نگشود و اصرار داشت که مقتول را نمی شناسد و حتي آن مرد ۴۰ ساله كه فرزند مقتول او را شناسايی كرده بود را نديده است. پس از ثبت این اظهارات در پرونده، او زمانیکه با مدارک شناسایی خود داخل محتویات کشف شده از صحنه قرار گرفت گفت مدارک را هم من اشتباهی در لب مرز پیدا کرده بودم و هیچکدام از آنها به من تعلق ندارد و مدارك من در افغانستان است. در ادامه به دستور بازپرس متهم در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت تا تحقيقات پلیسی درباره انگیزه مرد جون برای کشتن زن ۳۸ ساله مشخص شود .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------