کشف 161 کيلو حشيش از تانکر يک تريلي در کرج



فرمانده انتظامي استان البرز از کشف 161 کيلوگرم حشيش از تانکر يک تريلي در «گرمدره» کرج خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سردار «کامراني صالح» در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در راستاي اقدامات اطلاعاتي ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد فردي اقدام به تهيه و انتقال مواد مخدر از استان‌هاي شرقي به استان البرز و تهران مي‌کند.

وي، ادامه داد: با تشديد اقدامات اطلاعاتي مشخص شد، ويبه تازگيمقدار قابل توجهي مواد مخدر تهيه کرده و در صدد انتقال آن به استان‌هاي البرز و تهران است.

 سردار کامراني صالح، گفت: بلافاصله بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و سه تيم عملياتي در محورهاي ورودي کرج مستقر شدند.

اين مقام انتظامي، تصريح کرد: ماموران پس از چندين ساعت کنترل خودروهاي عبوري، يک دستگاه تريلر که با مشخصات اعلامي مطابقت داشت را در محدوده گرمدره کرج، مشاهده کردند.

 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، گفت: ماموران بلافاصله خودرو تريلر مذکور را متوقف کردند و در بازرسي از داخل تانکر خودرو، 160بسته به وزن161کيلوگرم مواد مخدر حشيش را با لفافه کشف کردند.

 گفتني است، با تلاش ماموران پليس مبارزه موادمخدر استانطي چند روز گذشته، 589 کيلوگرم انواع مخدر شامل ترياک حشيش و مرفين کشف شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------