زمین‌خواری چند میلیاردی در غرب پایتخت



فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو کلاهبردار و کشف ۱۶ میلیارد تومان زمین خواری، توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر زمین خواری در شهرک نصیرآباد شهرستان رباط کریم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با تحقیق و بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زمینی به مساحت بیش از دو هکتار متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی با ارزش 160 میلیارد ریال توسط دو کلاهبردار به فروش رسیده است.

وی تصریح کرد: با تحقیقات کارشناسی انجام شده مشخص شد، دو کلاهبردار با اسناد و مدارک جعلی، دو هکتار از اراضی واقع در نصیرآباد شهرستان رباط کریم را با روش‌های متقلبانه به مبلغ 160 میلیارد ریال به فروش رسانده‌اند.

رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضائی متهمان را شناسایی و در عملیاتی منسجم، آنها را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی گفت: با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی پلیس، متهمان به جرم خود اعتراف کردند و اذعان داشتند، زمینی به مساحت 21 هزار متر متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی را با استفاده از جعل اسناد و مدارک به فروش رسانده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به این که متهمان مبلغ 16 میلیارد تومان زمین خواری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سردار خانچرلی از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------