كلاهبرداری میلیونی به بهانه فروش سرویس خواب



فردی که با درج آگهی فروش سرویس خواب در اینترنت اقدام به فریب مشتریان و کلاهبرداری از حساب آنان می كرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان مركزی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: در پی شكایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از این شهروند در قالب خرید اینترنتی از طریق یك آگهی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه كارشناسان پلیس فتا شاکی اذعان كرد: مدتی قبل با مراجعه به سایتی در اینترنت ،آگهی فروش سرویس خوابی به مبلغ 6میلیون ریال  را مشاهده كرده و طی تماس با شماره تلفن درج شده ،بنا به خواسته فروشنده مبلغ دو میلیون ریال تحت عنوان بیعانه به حساب وی واریز كرده و به محض واریز وجه تماس فروشنده با خریدار قطع می شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطر نشان كرد: با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس متهم كه اهل و ساكن یكی از استان های جنوبی كشور می باشد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان مركزی با اشاره به اعتراف متهم به انجام كلاهبرداری اینترنتی در قالب درج آگهی فروش سرویس خواب ، مبلمان ،میز ناهارخوری ،فرش و تردمیل خاطر نشان كرد: طی یك سال گذشته از افراد زیادی در سراسر کشور کلاهبرداری كردم.

وی با بیان اینكه متهم طی یك سال گذشته مبلغ 30 میلیون ریال كلاهبرداری كرده است بیان داشت: فرد دستگیر شده پس از تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه آگهی فروش در بستر اینترنت حتماً از صحت و سقم آن مطلع شده و پس از دریافت کالای درخواستی اقدام به پرداخت وجه نقد كنند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------