پیشنهاد وسوسه کننده زن شیاد



زنی شیاد که با پیشنهاد ازدواج قصد اخاذی از پسری درمشهد را داشت از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اعلام این خبر به رکنا، گفت: با شکایتی از سوی مردی جوان مبنی بر اخاذی از وی با ترفند ازدواج موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات پسر فریب خورده ای مشخص شد وی از طریق شبکه اجتماعی بی تالک با زنی اهل یکی از استان های شمالی کشور آشنا شده و پس از مدتی آشنایی زن جوان با پیشنهاد ازدواج با هم قرار ملاقات می گذارند و با منصرف شدن پسر مشهدی از ازدواج ، زن جوان با تهدید انتشار تصاویر خصوصی این پسر 200 میلیون ریال از وی اخاذی می کند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات پسر فریب خورده پس از شناسایی مخفیگاه زن شیاد او را دستگیر کردند.

سرهنگ جهانشیری اظهار داشت: زن 34 ساله با نام مستعار "هدیه" که دارای سابقه کیفری است در مواجهه با مستندات دیجتالی به جرم خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به رکنا گفت: متاسفانه در برخی مواقع، به جای استفاده مطلوب و شایسته از موقیعت و امکانات فضای سایبری توسط شهروندان و کاربران، شاهد سوء‌استفاده از این فضا توسط برخی افراد کلاهبردار و اخاذ هستیم که لازم است با ارتقاء سطح فرهنگ سواد واخلاق سایبری در سطح جامعه و هوشیاری از طرف کاربران و نظارت مستمر پلیس فتا دست برخی افراد سودجورا از این فضا کوتاه شود.
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------