بیرون کشیدن جسد ۲ جوان از رودخانه «قرانقو»



نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود بعد از ظهر امروز جمعه جسد دو جوان غرق شده در رودخانه قرانقو را از داخل آب بیرون کشیدند.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، علی احمد پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود دقایقی پیش گفت: بعد از ظهر روز جمعه حوالی ساعت ۱۶:۲۰ در پی تماس تلفنی پلیس ۱۱۰ هشترود مبنی بر غرق شدن دو تن در رودخانه قرانقو، بلافاصله اینجانب در معیت پنج تن از نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید ملک پور عزیز کندی جمعیت هلال احمر هشترود به محل اعزام شدیم .

احمدپور ادامه داد: بعد از مراجعه به محل غرق شدن افراد واقع در روستای لامشان ۱۳ کیلومتری هشترود، نجاتگران مشغول جستجوی افراد در بستر رودخانه که در اثر گل و لای دایره دید  را محدود کرده بود، شدند که بعد از دو ساعت جستجو در رودخانه توانستند اجساد دو جوان تقریبا ۲۵ و ۲۶ ساله  از اهالی روستای لامشان را که در میان گل و لای و ماسه های ته رودخانه گرفتار شده بودند، بیرون کشیده و به بیمارستان امام حسین هشترود تحویل دهند.

وی در پایان از هموطنان و اهالی روستاهای اطراف رودخانه ها خواست با توجه به گرم شدن هوا  از آب تنی در مکان های ناامن اکیدا خودداری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------