عامل زورگیری از زائران حرم حضرت عبدالعظيم(ع) در درگیری با پلیس زمین‌گیر شد+عکس



سارق زورگیری که اقدام به زورگیری ا زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسنی(ع) می‌کرد،در درگیری با پلیس زمین‌گیر شد.

سرهنگ منصور زمانی، رييس کلانتری 172 عبدالعظيم(ع)، در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان از دستگيري يک زورگير در محدوده شهرري، خبر داد و گفت: اين متهم ضمن پرسه زني در محدوده های اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظيم(ع) و بازارچه محدوده حرم، از شهروندانی که در مکان‌های خلوت اين محدوده تردد می‌کردند، سرقت مي نمود.

اين مقام انتظامی ادامه داد:با ارايه چندين شکايت از سوی شهروندان تهرانی در خصوص زورگيری از آنها در محدوده هاي مختلف اطراف حرم، پرونده ای در اين خصوص در کلانتري تشکيل و تيم هاي عملياتي پس از جلسه اي در کلانتري به صورت مستمر مسئوليت رسيدگي به موضوع را بر عهده گرفتند.

وي افزود:در بررسي هاي انجام شده مشخص شد، تمامی سرقت ها از سوي يک سارق با مشخصات ثابت انجام شده که ماموران بخش هاي مختلف اين مجموعه زيارتي را که احتمال وقوع جرم مي رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در اين محدوده پرداختند.

 اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


رييس کلانتری 172 عبدالعظيم(ع) تصريح کرد:اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه شب گذشته يکي از شهروندان ضمن مراجعه به ماموران انتظامی مستقر در محدوده اعلام کرد؛ از سوي يک زورگير مورد سرقت قرار گرفته که طي آن ماموران با دريافت مشخصات متهم يقين پيدا کردند که وی خود متهم تحت تعقيب است و به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت:محوطه مذکور تحت کنترل و محاصره قرار گرفت و بدون اينکه شهروندان حاضر در اين محوطه دچار مشکل شوند، ماموران توانستند سارق را شناسايي و برای دستگيری وی اقدام کنند.

سرهنگ زمانی، بيان داشت: متهم که خود را در محاصره پليس ديد سعي کرد با سلاح سرد خود را نجات دهد اما سرعت عمل پلیس به وی اجازه حرکت نداد و ماموران با انجام حرکات رزمی موفق به دستگيري وی شده و او را خلع سلاح کردند.

گفتنی است، متهم پس از بازداشت به کلانتری منتقل شد و پس روبرويی با مالباخته به جرم خود مبني بر زورگيري و سرقت از وی و همچنين ده ها فقره سرقت و زورگيری ديگر در اين محدوده اعتراف کرد که پرونده به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------