دستگیری دو دختر جوان که در سرقت پورشه و بی. ام. و تخصص داشتند ! + عکس



 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

   این 2 دختر که عاشق ماشین‌های مدل بالا هستند پس از فریب مردان جوان در یک لحظه خودورهایشان را می‌دزدیدند و ساعتی پس از تماس با آنها به شیوه‌ای زیرکانه پول بنزین برای سفربه شمال را از مردان ساده‌لوح می‌گرفتند.

به گزارش ایران آنلاین دو دختر جوان که با فریب رانندگان مرد خودروهای مدل بالا و شاسی بلند اقدام به سرقت خودروهای آنان می کردند دستگیر شدند.

با توجه به شیوه و شگرد هر دو متهم در سرقت خودرو و اعتراف صریح آنها به انجام سرقت های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از افرادی شدند که صاحب خودروهای مدل بالا همچون "پورشه" ، "بی .ام . و" ، "بنز" ، "هیوندا" و ... هستند که با وجود سرقت خودروهایشان ، هیچگونه شکایتی مطرح نکرده و در تحقیقات تکیلی مشخص شد که تمامی خودروها در اختیار صاحبانشان است و هیچکدام از این افراد نیز شکایتی از متهمان نداشتند .

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان موفق به کشف خودرو مالباخته در خیابان سهروردی شدند ؛ همچنین در بررسی پرونده های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی دومین شاکی شدند که خودروهای 206 وی توسط متهمین ، به همین شیوه و شگرد سرقت شده بود که با اعتراف آنها 206 شاکی کشف شد " .

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------