راز ربودن دختر ١٧ ساله



 

قاسم ٢٩ ساله است. او را به جرم ربودن يك دختر ١٧ساله به شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران آورده‌اند. اين سومين باري است كه او راهي دادسرا و آگاهي شده است.

 

بار اول ٩ سال پيش به علت درگيري خانوادگي و بار دوم به خاطر خرده سرقت‌هايي كه همراه با يكي از دوستانش در محل خودشان انجام داد، حالا هم به اتهام ربودن يك دختر ١٧ ساله. قاسم ٧ سال است كه به شيشه معتاد است و در ١٥ روزي كه در بازداشت به سر مي‌برد ترك كرده. اين را خودش مي‌گويد. همسر باردارش پشت درهاي اتاق بازپرس نشسته تا ماجراي دستگيري او را بداند. خيال مي‌كند شوهرش را به جرم درگيري گرفته‌اند، اين را به بازپرس مي‌گويد و اتاق را ترك مي‌كند تا قاسم متهم پرونده آدم ربايي ماجرا را بگويد.

 

او در گفت‌وگو با «اعتماد» مي‌گويد: «مدتي پيش با ثريا، زني كه در همسايگي‌مان زندگي مي‌كند آشنا شدم. ثريا به تازگي از همسرش جدا شده بود و در حال رفت و آمد به دادگاه و كلانتري بود تا مهريه‌اش را بگيرد. آن روز ظهر من به همراه ثريا و خواهرش به كلانتري رفته بوديم. موقع برگشت سه نفري جلوي وانت نشسته بوديم و قرار شد به خانه ثريا برويم تا وسايلش را بگذاريم. ثريا وسايلش را برداشت و به خانه رفت.

 

بعد از چند دقيقه او برگشت و راه‌مان را ادامه داديم. تا اينكه همان شب ثريا با من تماس گرفت و گفت كه مبلغ ٥ ميليون تومان پول از من مي‌خواهد. به او گفتم كه من اين پول را ندارم و او گفت كه به خاطر ربودن و آزار و اذيت خواهرش از من شكايت مي‌كند.» پس از اظهارات قاسم در شعبه هفتم دادسراي جنايي قاضي پرونده دستور ادامه تحقيقات درباره اين پرونده را صادر كرد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------