گربه خوابالو 3 نفر را مسموم کرد




اخبار حوادث - گربه خوابالو 3 نفر را مسموم کرد

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: گربه‌ای که برای گرم شدن و خواب بر روی کلاهک دودکش یک منزل مسکونی نشسته بود، موجب مسمومیت اعضای یک خانواده شد.

به گزارش هموطن، سیدمهدی حسینی مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهار داشت: گربه‌ای که برای گرم شدن و خواب، کلاهک دودکش یک بخاری را انتخاب کرده بود موجب مسمومیت یک خانواده سه نفره شد.

وی اذعان کرد: خوشبختانه اعضای این خانواده قبل از اینکه دچار گاز گرفتگی شدید شوند از خواب بیدار شده و با مشاهده علائم سرگیجه و تهوع از یکی از آشنایان خود که در همسایگی آنهاست کمک خواستند.

این همسایه که از مأموران آتش‌نشانی است با مشاهده علائم متوجه گازگرفتگی اعضای خانواده شد و به سرعت آنها را به هوای باز رساند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در ادامه اظهار داشت: برای مشخص شدن علت گازگرفتگی به بررسی دودکش‌ها پرداخت که مشاهده نمود گربه‌ای بر روی کلاهک دودکش خوابیده و مانع خروج کامل گازهای سمی از آن شده است.

حسینی در پایان افزود: همشهریان عزیز توجه داشته باشند که کلاهک مورد استفاده برای دودکش لوازم حرارتی و بخاری باید از نوع «اچ» بوده و حداقل یک متر از سطح پشت بام بالاتر باشد.
اخبار حوادث - هموطن

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------