شلیک 11 گلوله برای دستگیری تبهکاران فراری



 دو سارق شرور که با استفاده از قمه و چاقو از ساکنان منطقه دهقان ویلای کرج زورگیری می‌کردند در عملیات تعقیب و گریز پلیس و با شلیک 11 گلوله زمینگیر شدند.

به گزارش ایران  از چندی قبل و به دنبال شکایت‌های ساکنان منطقه به کلانتری 18 کرج، مأموران در جریان زورگیری‌های دو شرور مسلح قرار گرفتند. تبهکاران در ساعات خلوت روز با موتورسیکلت در خیابان‌ها پرسه می‌زدند و پس از شکار طعمه‌هایشان با تهدید و ضرب و جرح، پول، طلا، گوشی تلفن همراه و اشیای قیمتی طعمه‌هایشان را سرقت کرده و متواری می‌شدند.

 

در حالی که تلاش مأموران برای شناسایی تبهکاران ادامه داشت سرانجام دو روز قبل مأموران هنگام گشت در بلوار ظفر به دو سرنشین یک موتورسیکلت سفیدرنگ مظنون شده و به آنها دستور ایست دادند اما هر دو متواری شده و مأموران نیز به تعقیب آنها پرداختند. در حالی که این تعقیب و گریز کیلومترها ادامه پیدا کرد و موتورسواران به دستور توقف پلیس هیچ اعتنایی نکردند در نتیجه مأموران براساس قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند. نخست 4 تیرهوایی در منطقه بی‌خطر شلیک شد اما همچنان سرنشینان موتورسیکلت به فرار خود ادامه دادند در همین موقع یکی از آنها اسپری فلفلی را که همراه داشت به سمت یکی از واحدهای مسکونی پرتاب کرد.


رئیس کلانتری که فرماندهی عملیات را برعهده داشت سرانجام اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک عقب و جلوی موتورسیکلت کرد که پس از شلیک 11 تیر و اصابت گلوله به پای چپ راکب موتورسوار هر دو نفر به زمین افتادند اما باز هم به دستور ایست و تسلیم پلیس اعتنایی نکردند و با استفاده از سلاح سردی که همراه داشتند با مأموران درگیر شدند. بنابراین مأموران با استفاده از گاز اشک‌آور هر دو متهم را دستگیر کردند و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز این دو شرور پایان یافت.


سرهنگ سیدحسن حقیقی، رئیس پلیس شهرستان کرج در این باره گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد مجتبی 30 ساله و بهنام 34 ساله هر دو از سارقان سابقه‌دار هستند که به ده‌ها فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده و از سوی مالباختگان نیز شناسایی شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------