پسری که آرزوی خانه‌دار‌شدن پدر را به‌ باد داد



پسر ۱۴ ساله که می‌دید همکلاسی‌هایش در بازی کلش آف کلنز از او جلوتر هستند، برای رسیدن به آنها نقشه سرقت از حساب پدرش را کشید.

به گزارش همشهری آنلاین، این ماجرا زمانی فاش شد که مرد میانسالی در مشهد وقتی برای واریز پول به حسابش به یکی از شعب بانک مسکن رفت، متوجه شد که در حسابش هیچ پولی نیست. این در حالی بود که او از چندی قبل 12میلیون تومان پول دامادش را به‌حساب خودش ریخته بود تا با استفاده از آن بتواند وام مسکن بگیرد و خانه بخرد.

مرد میانسال شوکه شده بود. نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است. چندبار حسابش را چک کرد اما خالی بود. برای همین نزد رئیس بانک رفت و در نهایت با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که فرد ناشناسی طی چند‌ماه گذشته بارها به‌حساب وی به‌صورت اینترنتی دستبرد زده و همه 12میلیون تومان موجودی آن را به سرقت برده است.

مرد میانسال با شنیدن این موضوع راهی پلیس فتا شد و از سارق اینترنتی شکایت کرد. با این شکایت، تحقیقات پلیس برای شناسایی سارق شروع شد و مأموران در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که همه 12میلیون تومان موجودی حساب شاکی صرف خرید اکانت بازی کلش آف کلنز شده است.

مأموران با پیگیری سرنخ‌های موجود سارق را شناسایی کردند و در کمال ناباوری متوجه شدند که او کسی نیست جز پسر 14ساله شاکی. این پسر نوجوان وقتی دید دستش رو شده به سرقت از حساب پدرش اعتراف کرد و گفت: به تازگی گوشی هوشمند خریده و بازی کلش آف کلنز را نصب کرده بودم.

اما هر وقت با همکلاسی‌هایم حرف می‌زدم متوجه می‌شدم که آنها خیلی از من جلوتر هستند و من هرگز نمی‌توانم به آنها برسم. دلم می‌خواست من هم به مراحل آنها برسم اما تنها راهش خرید آنلاین اکانت بازی بود. از طرفی می‌دانستم پدرم در حساب بانک مسکنش پول زیادی گذاشته تا بتواند وام بگیرد.

من که مشخصات و رمز کارت عابربانک او را داشتم، شروع به خرید آنلاین اکانت بازی کردم و هر بار 160هزار تومان بابت خرید آن پرداخت می‌کردم تا اینکه یک روز متوجه شدم حساب پدرم خالی شده است. اعترافات پسر نوجوان در حالی بیان می‌شد که پدرش از اینکه اینگونه حسابش خالی شده بود شوکه شده بود.

به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، این مرد یک راننده تاکسی است که به سختی از پس مخارج زندگی‌اش برمی‌آمد و حالا با سهل‌انگاری و عدم‌آگاهی درباره اهمیت حفاظت از اطلاعات بانکی، به راحتی همه موجودی حسابش را از دست داده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------