دستگاه کمباین 4 نفر را به کام مرگ فرستاد



 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

مسئول روابط‌عمومی مدیریت حوادث و مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان از مرگ دلخراش چهار نفر در محور قیدار ـ بیجار خبر داد. ‌

جواد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با بیان اینکه ساعت 5:38 صبح امروز و طی تماسی با اورژانس، وقوع تصادف دلخراش در محور قیدار ـ بیجار اطلاع داده شد، افزود: در این سانحه دلخراش که در کیلومتر 45 محور قیدار ـ بیجار (حوالی کارخانه گچ) اتفاق افتاد، به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کمباین که در حال تردد در جاده بود، چهار نفر به کام مرگ رفتند.

‌وی با اشاره به اینکه در این سانحه دلخراش، چهار نفر از سرنشینان خودرو پراید جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مصدوم شدند، تصریح کرد: متأسفانه برخورد خودرو پراید با دستگاه کمباین که در این محور در حال تردد بود، منجر به مرگ دلخراش چهار نفر (یک خانم و سه آقا) از سرنشینان خودرو پراید شد. همچنین دو کودک (دختر بچه 10 ساله و پسربچه 3 ساله) مصدوم شدند که حال پسر بچه وخیم بوده و تحت احیای قلبی ـ ریوی به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) خدابنده منتقل شد.

این مسئول در ادامه از وقوع یک سانحه دیگر رانندگی در جاده قدیم زنجان ـ میانه خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه نیز که روز گذشته در کیلومتر 23 جاده قدیم زنجان ـ میانه اتفاق افتاد، بر اثر برخورد یک دستگاه پژوپارس با یک دستگاه خودرو پراید، شش نفر (پنج خانم و یک آقا) مصدوم شدند که خوشبختانه وضعیت عمومی مصدومان رو به بهبودی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------