پیرزن 60ساله، طراح اصلی نقشه آدم ربایی



فرمانده انتظامی استان از انهذام باند چهار نفره آدم ربایی به سرکردگی پیرزن 60ساله ای که نوجوانی را گروگان گرفته و تقاضای 200 میلیون ریال از خانواده وی کرده بودند در شهرستان پاکدشت خبر داد.

 سرهنگ "ناظری" بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از ساکنان روستای "حصارامیر" پاکدشت مبنی بر مشاهده نوجوانی دست و پا بسته درمنزل یکی از اهالی روستا، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران گشت کلانتری14 به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری در محل ، با بررسی و اطمینان از صحت موضوع و کسب دستور از مقام قضائی وارد منزل شده که با نوجوانی 16 ساله در حالی که دست و پای وی بسته بود روبه رو شدند.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد که آدم ربایان این فرد را هنگامی که جهت کارگری در منطقه سه راه افسریه تهران ایستاده بود به بهانه کار در منزل به منطقه "حصار امیر" پاکدشت منتقل و پس از ضرب و شتم  از خانواده وی تقاضای 200 میلیون ریال وجه نقد می کنند.

ناظری، تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز شد تا این که در نهایت زن 60 ساله ای به عنوان سرکرده این باند آدم ربایی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، وی به همراه سه پسرش دستگیر شد.

وی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده از اتباع بیگانه ساکن این روستا هستند، بیان داشت: به شهروندان توصیه می شود در ارتباط با افراد بیگانه نهایت دقت را به خرج دهند و به هر فرد بیگانه ای اعتماد نکنند تا شاهد موارد مشابه نباشیم.

 این مقام انتظامی با بیان این که پلیس تمام تلاش خود را در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه می کند، ادامه داد: با تلاش ماموران در کمتر از 24 ساعت این فرد ربوده شده آزاد و تحویل خانواده اش شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------