بازداشت زن جوان در پرونده قتل «بردیا»



 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

همزمان با دستگیری یک زن جوان در پرونده قتل مرموز پسرک 5 ساله، بازجویی‌های فنی برای کشف راز جنایت آغاز شد.

  بردیا- پنج ساله- از روزچهارشنبه 9 تیر به‌طور مرموزی ناپدید شده بود که سرانجام پس از 18 ساعت جست‌و‌جو جسد دست و پا بسته‌اش در نزدیکی رودخانه سردآبرود -غرب مازندران- در کیسه‌ای پلاستیکی پیدا شد.


پلیس در نخستین بررسی‌ها، فرضیه قتل پسرک با انگیزه اختلافات خانوادگی را در دستور بررسی قرار داد و چند مظنون نیز در این رابطه دستگیر شدند.


بنا بر این گزارش، اصلی‌ترین متهم پرونده زن جوانی است که در خانه پدر قربانی حادثه کار می‌کرد.


در حالی که پلیس دلایل مهمی برای بازداشت و بازجویی این زن در اختیار دارد اما او در تمامی مراحل بازجویی منکر هرگونه اطلاع از ماجرای قتل کودک 5 ساله شده و خود را در این ماجرا بی‌گناه می‌داند.


بر اساس‌ این گزارش، پلیس جنایی کلاردشت که به همراه مأموران آگاهی استان اقدامات گسترده‌ای را برای کشف راز این جنایت آغاز کرده‌اند سرانجام شواهدی به‌دست آوردند که آنان را به این زن رساند.مظنون شماره یک جنایت، در حالی که بسته سیاه رنگی در زیر چادرش داشته نیمه شب حادثه درحال رفتن به طرف رودخانه دیده شده است.همچنین پدر بردیا نیز در تحقیقات مأموران اعلام کرده که خدمتکار خانه‌اش را نیمه شب دیده که بسته‌ای را زیر چادرش مخفی کرده و به طرف رودخانه می‌رود وقتی هم از او درباره‌ بسته پرسیده او مدعی شده که زباله‌ها را به طرف رودخانه می‌برد.

 

همچنین فرزند زن بازداشت شده نیز وقتی از سوی پلیس تحت بازجویی قرار گرفته در این باره به مأموران ماجرایی را گفته که  امیدوارند آنان را در رسیدن به کشف جنایت یاری نماید.این کودک گفته: مادرم در زمان وقوع قتل و پس از آن حوالی ساعت شش بعدازظهر در حمام بود.با توجه به این اظهارات درحال حاضر تحقیقات جنایی دراین باره تمرکز یافته است‌ چرا که لباس‌های شسته شده زن جوان نیز فرضیه ارتکاب قتل به دست وی را قوت بخشیده است. البته گفته می‌شود روی لباس این زن لکه‌های خون نیز به‌دست آمده است.


پلیس این لکه‌های خون را برای انجام آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی فرستاده و تیمی از متخصصان این اداره در حال بررسی‌های ویژه درباره این ماجرا هستند.در همین زمینه این فرضیه که متهم در جریان ارتکاب به قتل همدستانی داشته باشد نیز از سوی پلیس تحت بررسی است.


بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، به احتمال قوی، قتل بردیا داخل انباری خانه‌شان رخ داده و بعد از آن عامل یا عاملان جنایت اقدام به انتقال قربانی  به رودخانه کرده‌اند. شواهد نشان می‌دهد در جریان خارج کردن جسد پسرک از داخل انباری، سر قربانی حادثه با چارچوب فلزی در برخورد داشته است.


گفته می‌شود روسری‌ای که دست و پای قربانی حادثه با آن بسته شده بود نیز پیدا شده است که احتمال داده می‌شود متعلق به متهم بازداشت شده باشد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------