مرد شیشه ای که فرزند8ماهه اش را کتک زده:این حق هر پدری است که فرزندش را کتک بزند



سرپرستی نوزاد 5 ماهه که از سوی پدر معتادش بشدت شکنجه شده بود با دستور قضایی به مادر پسرک سپرده شد.

 به  گزارش  ایران ؛ رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان درباره سرنوشت این کودک ۵ ماهه که به خاطر آزارو شکنجه پدرش در بیمارستان پورسینا بستری شده بود، گفت: کودک ۵ ماهه به نام علی که توسط پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود چندی قبل در این بیمارستان بستری شده بود که بلا فاصله تیم سیار بهزیستی با اطلاع ازموضوع کودک آزاری به بیمارستان مراجعه و موضوع را با دقت بررسی کردند.

محمد غلامزاده افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد نوزاد طی ۲۰ روز دو بار هدف ضرب و شتم قرار گرفته و مشکوک به خونریزی مغزی بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد پدر «شیشه»‌ای نوزاد نیز در تماس تلفنی به مأموران گفته: «هر پدری حق دارد فرزندش را بزند.» و...پس از این اعتراف‌های هولناک، مأموران دریافتند پدر معتاد این کودک در گذشته نیز به جرم درگیری و نزاع چندین بار زندانی شده است.


رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان افزود: این خانواده از لحاظ اقتصادی شرایط مناسبی ندارند ولی مادربزرگ مادری و دایی و مادر کودک بسیار مشتاق به نگهداری وی هستند. بنابراین موضوع به معاون دادستان گزارش شد که وی نیز پرونده کودک آزاری را به شعبه یک بازپرسی ارجاع داد. غلامزاده گفت: بازپرس پرونده نیز از بیمارستان خواست نوزاد پس از بهبودی به پدرش تحویل داده نشود.وی افزود: همچنین بازپرس، از پزشکی قانونی خواسته نتایج بررسی‌ها را برای تصمیم‌گیری قضایی به دادسرا ارسال کنند.به گفته مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان، چند روز قبل این نوزاد در صحت و سلامت کامل به مادرش سپرده شد.  تلاش برای دستگیری مرد شیشه‌ای نیزادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------