آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

مرگ تلخ دو زن در سقوط از تله‌کابین



بی‌توجهی به تذکرات اپراتور به قیمت جان دو تن از اعضای خانواده در تله کابین تمام شد.

به گزارش رکنا، سرمایه‌گذارمنطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک اظهارکرد: حادثه سقوط از تله‌کابین براثر بی‌توجهی به تذکرات اپراتور بوده است و تله‌کابین از نظر فنی و سخت‌افزاری مشکلی ندارد.

شاهرخ عطایی گفت: حادثه سقوط از تله‌کابین روزگذشته ساعت 4 بعدازظهر رخ‌ داده است که طی آن‌ یک خانواده 7 نفری برای گردش به مجموعه مراجعه می‌کنند و هنگام برگشت می‌خواهند از تله‌کابین استفاده کنند.

وی افزود: سه نفر از اعضای خانواده بر صندلی اول سوار می‌شوند و اپراتور تأکید می‌کند که حفاظ را ببندند، ولی آن‌ها بی‌توجهی می‌کنند و حفاظ را در دست می‌گیرند و صندلی حرکت می‌کند تا دیگر افراد خانواده در صندلی دوم قرار بگیرند.

عطایی یادآور شد: دراین میان یکی از افراد خانواده که خانمی حدودا 50 تا 60 ساله بود، می‌خواهد با صندلی اول برود، علی‌رغم تذکرات اپراتور برای سوار نشدن به سمت صندلی اول که درحال حرکت است، می‌دود.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت صندلی‌ها، این خانم در محدوده غیرمجاز صندلی قرارمی‌گیرد و با توجه به سرعت تله‌کابین و ارتفاع 3متری از زمین هنگام حرکت تله‌کابین با توجه به این که دیگر امکان برگرداندن صندلی وجود نداشته است،‌ سقوط می‌کند.

عطایی تصریح کرد: خانم 30 تا 40 ساله دیگری که دراین صندلی قرار داشته است برای کمک به این خانم دست او را می‌گیرد که همین امر سبب سقوط وی نیز می‌شود.

همچنین همسر این خانم 40 ساله که در صندلی بوده است، برای کمک به این خانم‌ها خود را به پایین می‌اندازد تا به آن‌ها کمک کند.

وی خاطرنشان می‌کند: اپراتور نیز با توجه به‌قرار گرفتن در شرایط اضطرار کنترل خود را از دست می‌دهد و کارهایی از قبیل نگه‌داشتن تله‌کابین را انجام نداده است و خودش برای کمک به حادثه دیدگان ورود پیدا می‌کند که باعث آسیب دیدن اپراتور هم می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------