دستگیری عامل حرفه‌ای پخش دسته چک‌های جعلی



فرمانده انتظامی کلان‌شهر تبریز گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی کلانتری 18 شهرک امام (ره)، عامل حرفه‌ای جعل و پخش دسته چک‌های بلامحل، دستگیرشد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ "فرهنگ نوروزی" در تشریح این خبر، اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مبنی بر فروش دسته چک‌های بلامحل و جعلی توسط فردی کلاهبردار در مناطقی از تبریز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس تبریز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 18 امام (ره)، با تقویت گشت‌های هدفمند و استفاده از شیوه‌های علمی و فنی پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و طی یک عملیات موفق و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر ارتکاب جرم می‌شد، اما با مشاهده شواهد و مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و شیوه جعل و فروش دسته چک های جعلی را فاش کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم، تعدادی دسته چک جعلی مربوط به بانک های مختلف، تعدادی مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی به همراه چند مهر دست ساز، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد؛ خاطرنشان کرد: مردم و اصناف در هنگام انجام هرگونه خرید و فروش به وسیله چک، باید با هوشیاری کامل تمامی جوانب را در نظر گرفته و در هنگام دریافت هرگونه چک از هر شخصی، به دقت آن‌ها را بررسی کنند تا مورد فریب قرار نگیرند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------