مادر روانی فرزند 20 ماهه‌اش را به رودخانه انداخت+تصاویر



خانم " جوشا مونا پری " پسر یک ساله خود را از بالای پل رود خانه " ینسیلوانیا " به پایین پرتاب کرد سپس خود نیز مبادرت به خودکشی کرد که موفقپ به این کار نشد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم " پری " در ماه می، پسر خود " زمیر پری " 20 ماهه را قبل از پرتاب کردن از بالای پل برای آخرین بار بوسید و سپس خود را نیز بدنبال او به داخل رودخانه پرتاب کرد که در ابتدا هر دو از این رویداد غم انگیز جان سالم بدر بردند اما کودک پس از 6 روز بستری شدن در بیمارستان و دست و پنجه نرم کرد با مرگ ، دوام نیاورد و جان باخت .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این مادر که از نوجوانی از نوعی بیماری روانی به نام " اسکیزوفرنی و دلوسئیونال " رنج می برد با پرتاب کردن فرزند و خود ،تصمیم به پایان دادن به زندگی اش گرفت به طوری که یکی از شاهدین ماجرا در گزارش خود به پلیس گفت دیده است که چه طور خانم " پری " ابتدا به همراه پسرش در بالای پل قدم زدند و بعد از آن وقتی او را بوسید به داخل آب هول داد و بلافاصله خود را نیز به پایین پرتاب کرد .

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث, حوادث روز


خانم " پری " وقتی توسط پلیس نجات یافت از ناحیه بازو صدمه دیده بود و کودک نیز در حدود 700 متر دورتر در " آنتون " در حالی که به مدت 5 دقیقه در زیر آب مانده بود نیمه جان پیدا شد .

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث, حوادث روز


دادگاه این مادر، درحال حاضر ادامه دارد و با در نظر گرفتن بیماری اش مجازات او از مرگ به حبس ابد کاهش خواهد یافت .
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------