قتل عام خانوادگی در نیمه‌ شب



 پسر جوان به‌خاطر اختلاف با دوست قدیمی خود، اعضای خانواده او را با شلیک گلوله کشت. متهم سه ساعت پس از جنایت خود دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم ، ساعت دو بامداد دیروز مردی با پلیس تماس گرفت و از تیراندازی در خانه همسایه‌شان در روستای بکتاش در 16 کیلومتری شهرستان میاندوآب خبرداد.

اولین گروه از ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند که در یکی از اتاق‌های خانه روستایی جسد پسر 22 ساله و پیکر زخمی پسر پنج ساله‌ای افتاده و در اتاق‌‌های دیگر نیز پیکر زخمی پدر 48 ساله خانواده در کنار اجساد مادر 42 ساله و دختر 11 ساله خانواده که با شلیک گلوله از پای در آمده بودند، قرار دارد.

این در حالی بود که دو مصدوم حادثه توسط پلیس و اهالی به بیمارستان میاندوآب منتقل شدند . با توجه به عمق جنایت موضوع به سردار ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گزارش شد.

پس از هماهنگی با مختار اصلانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، تیم‌هایی از ماموران آگاهی و تشخیص هویت در محل جنایت حاضر شدند. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، انگیزه این جنایت سرقت نبوده و قاتل به خاطر انتقامجویی قتل را انجام داده است.

ماموران در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، همزمان با جنایت مرد مسلحی با یک دستگاه پژو 405 از محل متواری شده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند، راننده فراری در این جنایت هولناک نقش داشته است. در ادامه مشخصات خودرو و مالک آن در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت. این در حالی بود که گروهی از کار آگاهان به اجرای طرح مهار در شهر میاندوآب و اطراف آن پرداختند تا به محض مشاهده خودرو آن را متوقف کنند.

در ادامه خودرو در مقابل خانه‌ای در همان روستا پیدا شد. ساکنان خانه در تحقیقات مدعی شدند، خودرو متعلق به پسر 24 ساله‌شان است که با ترک خودرو به محل نامشخصی رفته است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب استان آذربایجان‌غربی در این باره به جام‌جم گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس به جست‌وجوهایشان ادامه دادند تا این‌که سه ساعت بعد از ارتکاب این جنایت، قاتل فراری را در حالی که کلتی همراهش بود و در باغی اطراف روستای بکتاش پنهان شده بود، دستگیر کردند.

وی افزود: در حالی که متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شده بود، ماموران اطلاع یافتند که پدر خانواده هم به‌دلیل شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده و تعداد قربانیان این حادثه به چهار نفر رسیده است. این در حالی بود که پسر خردسال این خانواده به‌دلیل وخامت حالش به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده بود .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در بازجویی اولیه از عامل این جنایت، او اعتراف کرد که با پسر این خانواده که او نیز در میان قربانیان است، دوست بوده اما میان آن دو اختلاف‌هایی به‌وجود آمده که همین موضوع باعث شده از وی کینه به دل بگیرد. با تهیه سلاح به خانه روستایی رفته و با توجه به این که در خانه به‌درستی قفل نشده بوده، آن را باز کرده و نیمه‌شب در حالی که مسلح بوده وارد آنجا شده و ابتدا با ورود به اتاق پسر جوان او را با شلیک گلوله در بستر خواب هدف قرار داده و بعد بقیه افراد خانواده را به رگبار بسته است.

وی گفت: با دستور قضایی متهم در بازداشت به سر می‌برد و بعد از پایان تحقیقات صحنه جنایت بازسازی و وی روانه زندان می‌شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------