بدشانسی دزدان خودرو/فردی که اتومبیلش را سرقت کردند،همسایه دزدها بود!



دو جوان بعد از اینکه به قصد سرقت یک خودروی پراید سوار بر آن شدند، پی بردند که راننده پراید همسایه آنهاست و به‌خاطر این آشنایی دست و پایش را بسته و او را داخل کانال آبی انداختند.

به  گزارش  ایران ؛بهمن‌ماه سال گذشته با تماس نگهبان کارخانه‌ای در حوالی قرچک، پلیس در جریان یک آدم ربایی قرار گرفت. این نگهبان میانسال گفت مردی دست و پا و چشم بسته را داخل یک کانال آب پیدا کرده و نجاتش داده است.

با این تماس مأموران راهی محل شدند. راننده نجات یافته گفت: من یک پراید داشتم که گاهی با آن مسافرکشی می‌کردم. حدود ساعت 11 صبح امروز در حوالی ترمینال جنوب دو مرد جوان به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شدند و از من خواستند تا به‌صورت دربست آنها را به جنت‌آباد ببرم اما در طی مسیر با تهدید چاقو مرا وادار کردند که در کنار بزرگراه نگه دارم. آنها پس از بستن دست و پا و چشم‌هایم مرا روی صندلی عقب خودرو انداختند و در ادامه راه متوجه شدم که یکی از آنها به‌نام وحید اطلاعات کاملی از خانواده من دارد.


بعد از 5 ساعت آنها من را داخل کانال آبی انداختند و با ماشین گریختند در حالی که داخل داشبورد 900 هزار تومان پول، یک سکه بهار آزادی، یک دسته چک به‌همراه سند خانه‌ام بود.


تماس متهمان برای باج خواهی 3 میلیونی
روز بعد این راننده میانسال به دادسرای جنایی پایتخت رفت و گفت: ربایندگان خودرو  با وی تماس گرفته و گفته اند «اگر خودرو و مدارکت را می‌خواهی باید 3 میلیون تومان پول به حسابی واریز کنی و اگر این کار را انجام ندهی با ماشینت مواد جا به‌جا می‌کنیم تا برایت دردسر ایجاد شود.» آنها حتی خانواده‌ام را نیز تهدید کردند.

تحقیقات پلیس برای شناسایی ربایندگان ادامه داشت تا اینکه بار دیگر شاکی میانسال به دادسرا رفت و این‌بار سرنخی را در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی قرار داد. او گفت: وقتی ماجرای ربوده شدن خودرو را برای اهالی محله‌مان تعریف کردم یکی از آنها باشنیدن نام و مشخصات یکی از ربایندگان گفت که چنین جوانی همسایه آنهاست و به‌تازگی به این محل آمده‌اند.همین کافی بود تا کارآگاهان با راهنمایی شاکی، وحید پسر همسایه را که یکی از سارقان آدم ربا بود، دستگیر کنند.


متهم جوان که خود را در برابر مدارک پلیسی دید به سرقت و آدمربایی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و گفت: «وقتی راننده پراید را شناختم و فهمیدم یکی از ساکنان محله‌مان است تصمیم گرفتیم دست و پا و چشم و دهانش را ببندیم و دربیابان رهایش کنیم چون می‌دانستیم اگر رهایش کنیم ما را لو خواهد داد.


با توجه به اعتراف متهمان به آدم ربایی و سرقت، با گذشت چند ماه از این ماجرا سرانجام قرار مجرمیت هر دو متهم جوان به اتهام سرقت مقرون به آزار، ایراد ضرب و جرح عمدی، باجگیری و آدم‌ربایی از سوی بازپرس محسن مدیر‌روستا صادر شد تا با طرح پرونده آنها در دادگاه محاکمه‌شان آغاز شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------