مرد نظافتچی؛ سارق یک میلیارد تومان طلا



مرد نظافتچی که یک میلیارد تومان طلا از محل کارش سرقت کرده بود، توسط مأموران انتظامی دستگیر شد و اعتراف کرد اموال مسروقه را فروخته است.

 سرهنگ «سیدحسین سیدحقیقی» فرمانده انتظامی کرج دراین‌باره گفت: «در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منزلش در ماهدشت کرج، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 

آنها در همان ابتدای کار با بازرسی دقیق صحنه جرم و اظهارات شاکی، حدس زدند سرقت توسط فردی آشنا صورت گرفته است، به همین دلیل به سه نفر از سرایداران منزل مال‌باخته مشکوک شدند». سرهنگ سیدحقیقی اظهار کرد: در بازجویی از دو نفر از سرایداران، مشخص شد یکی از آن سه نفر مدت یک هفته است که بدون دلیل خاصی ناپدید شده است و دیگران هیچ اطلاعی از وی ندارند. این مقام انتظامی افزود: با بررسی‌های تکمیلی مأموران، مشخص شد متهم سوم در یکی از شهرک‌های صنعتی واقع در استان تهران مخفی شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: مأموران بلافاصله با هماهنگی با مراجع قضائی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به این محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی مقداری از طلاهای مسروقه را کشف کردند. سرهنگ سیدحقیقی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد اموال مسروقه را به دو طلافروشی در تهران فروخته است. وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی از متهم مشخص شد سارق پس از سرقت طلاها، اموال مسروقه را به صاحبان دو طلافروشی در تهران که طلاهای بدون فاکتور را با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی از فروشندگان خریداری می‌کنند و سپس آنها را با قیمت روز می‌فروشند، فروخته است. فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با راهنمایی متهم و تحقیقات اطلاعاتی مأموران، هر دو طلافروشی تحت محاصره کامل پلیس درآمد و در دو عملیات جداگانه صاحبان آنها دستگیر و به همراه متهم اصلی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. به این ترتیب طلاهای مسروقه به ارزش ١٠ میلیارد ریال به صاحبش بازگردانده شد». بنا بر این گزارش متهمان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برند تا تحقیقات مقدماتی از آنها کامل شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------