راز قتل داماد در سینه برادرزن



مرد جوان که پس از قتل شوهرخواهرش در شیراز متواری شده بود پس از گذشت یک سال بازداشت شد.

 به  گزارش خبرجنوب ؛چندی قبل ماموران پلیس آگاهی شیراز از قتل جوانی در يكي از خيابان هاي اين شهر باخبر شدند. تیم جنایی متشكل از كارشناسان پزشكي قانوني، بازپرس، كشيك و اكيپ بررسي صحنه جرم پس از حضور در محل جنایت با جسد جوانی در حالیکه با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود،روبه رو شد. نخستین بررسی ها نشان داد، جنایت با انگیزه انتقامجویی صورت گرفته و قاتل دست به جنايت زده است.

 

پس از تحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان، تجسس برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند. در حالي كه چند ساعت بيشتر از وقوع اين ماجرا نمي گذشت بار ديگر ماموران به آن محل عزيمت كرده و پي بردند كه اعضاي يك خانواده در جنایت نقش داشته اند.در حالی که تحقیقات برای يافتن آنها ادامه داشت سرنخهايي در اختيار ماموران قرار گرفت.

 

در ادامه با معاينه قرباني، آثار درگیری بر روی بدن مقتول حکایت از غافلگیر شدن او از سوی قاتل داشت. در این جنایت نیز سرقتی صورت نگرفته بود که موضوع فرضیه قتل با انگیزه انتقامجویی مطرح شد. در فرضیه ای دیگر احتمال ارتکاب جنایت از سوی مردی آشنا مطرح و تحقیقات گسترده ای با دستور بازپرس برای دستگیری تنها مظنون اين جنايت آغاز شد.کارآگاهان سرانجام برادرزن مقتول را دستگیر کردند. متهم در بازجویی ها با اعتراف به ارتکاب جنایت گفت: مدتی بود با شوهر خواهرم اختلاف شدیدی داشتیم برای رهایی از این اختلاف تصمیم به جنایتی تلخ گرفتم.


در ادامه متهم گفت: روز حادثه زماني كه او را ديدم در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقويي که همراه داشتم او را کشتم. دیگر زندگی برایم معنایی نداشت و فقط به دنبال انتقام بودم.


متهم در تمامي مراحل تحقيقات به قتل اين مرد اقرار كرد و مدعي شد برای رهایی از درگیری، نقشه قتل را طراحي كرده و در يك موقعيت مناسب او را به قتل رسانده است. در ادامه متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد. وی هم اکنون در بازداشت بسر می برد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------