جزئیات جنایت‌های سیاه باند مختار جهش



همزمان با هلاکت سرکرده باند شرارت جنوب کرمان، جزئیات جدیدی از شرارت‌های گسترده، قتل، تجاوز و گروگانگیری‌های اعضای این باند فاش شد. مختار در یک اقدام هولناک همسر و خواهرزنش ر ا زنده در آتش سوزاند.   

به گزارش جام‌جم ، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آخرین جزئیات پرونده باند شرارت مختار جهش گفت: در چند روز گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) در جنوب استان کرمان پس از چند ماه کار عملیاتی موفق شدند یکی از گروه‌های شرارت را که باعث ناامنی جنوب استان کرمان شده بودند متلاشی کنند.

وی ادامه داد: بررسی‌‌ها نشان می‌داد رئیس این گروه، بختیار رئیسی، معروف به مختار جهش بوده که با 37 چریک مسلح، از سال 70 در جنوب استان کرمان، استان سیستان و بلوچستان و منطقه شرق استان کرمان بویژه در ریگان اقداماتی علیه امنیت داخلی و جان، مال و نوامیس مردم داشته است. اعضای این گروه حتی در یک مورد امان‌نامه دریافت کرده بودند.

اعضای این گروه در منطقه کوهشاه رودبار جنوب در کمین عوامل اطلاعاتی قرار گرفتند و در یک درگیری مسلحانه چهار‌ساعته سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند سه تن از این افراد مسلح را همراه با سرکرده این اشرار به هلاکت برسانند.

موحد تصریح کرد: اعضای این باند تاکنون به 14 مورد گروگانگیری مسلحانه، هشت مورد قتل مسلحانه، 10 فقره سرقت مسلحانه، چند مورد مثله کردن افراد (بریدن قطعه‌ای از بدن افراد)، یک مورد تجاوز به عنف، 40 مورد ضرب و شتم افراد، 5 مورد درگیری با ماموران نظامی و 94 مورد اخاذی و زورگیری اعتراف کرده‌اند. این در حالی است که سه عضو پیشین این باند هم یک ماه پیش دستگیر شده بودند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که سرکرده باند همسر 20 ساله خود و خواهر 24 ساله وی را در حالی که باردار بوده به طرز فجیعی و پس از ریختن بنزین بر روی آنها به صورت زنده آتش زده و پس از سوزاندن این دو نفر اجسادشان را به داخل چاه انداخت.

 اخبارحوادث  ,خبرهای    حوادث ,حوادث  روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------