اعتراف یک متهم به قتل:می خواست از من اخاذی کند، او راکشتم



ساعت6 و 58 دقیقه روز 17 تیر امسال رهگذرانی که از بلوار شیخ فضل الله نوری شهرستان آمل می‌گذشتند به نحوه توقف خودروی نیسان آبی رنگ در حاشیه بلوار مشکوک شده و پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند.

به  گزارش  ایران  ؛ دقایقی بعد وقتی مأموران پلیس به محل مورد نظر رسیدند با پیکربی جان مرد میانسالی در اتاقک خودرو روبه‌رو شدند. نخستین تحقیقات پلیس حکایت از آن داشت که مرد راننده داخل خودرو فوت کرده است اما درادامه با کشف رد کمرنگی از خون در صورت وی مأموران موضوع را به بازپرس جنایی اطلاع دادند.


بدین ترتیب پس ازحضور تیم جنایی و بررسی صحنه جرم درمحل حادثه و انجام نخستین تحقیقات، با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب آمل جسد برای انجام بررسی‌های دقیق علمی و تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد.کارشناسان پزشکی قانونی هم اعلام کردند علت مرگ راننده، اصابت ضرباتی به ناحیه شکم و سر او بوده است.


بدین ترتیب همزمان با شناسایی هویت مقتول و خانواده‌اش، تجسس‌های ویژه پلیس برای کشف راز این جنایت خاموش وارد مرحله تازه‌ای شد.آنان سپس به تحقیق درباره افرادی پرداختند که با قربانی حادثه به نوعی ارتباط داشتند.


در بررسی تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی به تلفن همراه قربانی جنایت، چند نفر برای بازجویی‌های پلیسی به آگاهی آمل احضار شدند.


درجریان بازجویی‌های فنی، کارآگاهان مرد جوان قوی هیکلی را به عنوان نخستین مظنون جنایت بازداشت کردند. او که ابتدا منکر هرگونه اطلاع از ماجرای قتل بود وقتی تمام مدارک و مستندات پلیس را علیه خود دید چاره‌ای جزاعتراف به قتل ندید.


فرهاد- 34 ساله -به تیم جنایی گفت: مدتی بود که فرد ناشناسی برایم پیامک‌های تهدید‌آمیز فرستاده و قصد داشت از من اخاذی کند. از کارهای او کلافه شده بودم به همین دلیل نیمه شب با او قرار ملاقات گذاشتم. وقتی به محل قرار رسیدم او داخل خودروی نیسان انتظارم را می‌کشید.در آنجا با هم جر و بحث کردیم. در این میان من عصبانی شده و او را زیرضربات مشت گرفتم.وقتی به خود آمدم متوجه شدم او بی‌حرکت مانده است بنا براین بسرعت از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشتم.ضمن اینکه به هیچ عنوان فکرنمی کردم کشته شده باشد.


به گفته سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل ،با توجه به این اعترافات، متهم به قتل با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شده و بررسی درباره جزئیات این پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------