آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عامل شهادت سرباز انتظامی ایرانشهر دستگیر شد



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل شهادت سرباز انتظامی ایرانشهر در یک عملیات مشترک در استان کرمان دستگیر شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایرانشهر در تاریخ 23 تیر (ماه جاری) در جریان کنترل خودروهای عبوری برای استقرار نظم و امنیت به یک دستگاه خودرو پژو 405 دستور توقف دادند.


وی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد به سمت ماموران حرکت کرده و پس از برخورد با یکی از سربازان وظیفه که منجر به شهادت وی شد بلافاصله از محل گریخت.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از وقوع این حادثه برای دستگیری و شناسایی متهم تیم های تخصصی پلیس تشکیل شد که در نهایت ماموران انتظامی استان پس از انجام اقدامات گسترده شبانه روزی محل اختفای این متهم را در شهرستان فهرج شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و با همکاری ماموران انتظامی کرمان وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


سردار رحیمی: متهم در تحقیقات پلیسی به شهادت سرباز وظیفه اعتراف کرده و تحقیقات تخصصی از این متهم در خصوص سایر جرایم احتمالی همچنان ادامه دارد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------