آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ دختر موتورسوار در جاده خدابنده - همدان



 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده روستایی خدابنده - همدان، راکب آن را که یک دختر بود به کام مرگ فرو برد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دختر موتورسوار که 14 سال سن داشت به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و نداشتن مهارت و کلاه ایمنی در دم جان سپرد.


وی اظهارکرد: ترک نشین این موتورسیکلت نیز که مادرش بوده بر اثر برخورد با زمین از نواحی مختلف بدن دچار شکستگی و به منظور درمان به بیمارستان منتقل شد.


شیرمحمدی زمان این حادثه را ساعت 20 دوشنبه شب اتفاق افتاد و افزود: براساس قانون، موتورسواری برای دختران در ایران ممنوع است و در طول دوران خدمت خود در زنجان با چنین حادثه ای مواجه نشده بودم.


وی تصریح کرد: صبح امروز /سه شنبه / بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با کامیون به دلیل انحراف به چپ در مسیر ارتباطی زنجان - ابهر، یک پسربچه هفت ساله در دم فوت و دو فرزند دیگر خانواده نیز مصدوم و به بیمارستان بوعلی خرمدره منتقل شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------