جنایت برای لذت



مرد جوانی که با انگیزه لذت‌بردن از جنایت، با همدستی دوستش، نوجوان ۱۷ساله‌ای را به قتل رسانده بود از سوی پلیس به دام افتاد.

مأموران پلیس زنجان ۲۱ تیر امسال در جریان ناپدیدشدن نوجوان ۱۷ساله‌ای به نام محمدامین قرار گرفتند. با اعلام این خبر بلافاصله تحقیقات از خانواده پسر نوجوان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. پدر محمدامین به مأموران گفت: پسرم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد اما پس از آن موبایلش خاموش شد و دیگر به خانه برنگشت و از او خبری نداریم.

 

با ثبت اظهارات پدر نوجوان مفقودشده، از آنجایی که گم‌شدن محمدامین مشکوک به نظر می‌رسید، تحقیقات مأموران برای یافتن ردی از او شروع شد اما با گذشت یک روز، زمانی که سرنخی از وی به‌دست نیامد، پرونده در اختیار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت. کارآگاهان فرضیه ربودن و قتل نوجوان ۱۷ساله را مورد بررسی قرار دادند و برای پی‌بردن به واقعیت، به شناسایی نوجوان ۱۷ساله‌ای پرداختند که آخرین بار محمدامین برای دیدن او از خانه خارج شده بود. این تحقیقات درنهایت آنها را به جوانی ۳۲ساله و نوجوانی ۱۷ساله رساند که در ناپدیدشدن محمدامین نقش داشتند.

 

متهمان در یک عملیات ضربتی در زنجان دستگیر شدند و با اعترافات آنها، نقشه هولناکی که جوان ۳۲ساله برای قتل‌ محمدامین و جنایت‌های سریالی کشیده بود، برملا شد. این مرد در اعترافاتش گفت: از مدتی قبل به فکر قتل‌های سریالی افتادم. کنجکاو بودم لحظه مرگ یک نفر را ببینم و احساس می‌کردم از این کار لذت می‌برم. برای اجرای نقشه‌ام نیاز به یک همدست داشتم. نوجوان ۱۷ساله‌ای را از قبل می‌شناختم و سراغش رفتم و با حرف‌هایم راضی‌اش کردم با من همدست شود. نقشه‌مان این بود که از طریق او، همکلاسی‌هایش یا دیگر پسربچه‌ها را فریب بدهیم و پس از انتقال به محلی خلوت به قتل برسانیم. نخستین طعمه‌مان محمدامین بود.

 

همدستم همکلاسی‌ او بود و روز حادثه‌ به بهانه‌ای او را از خانه بیرون کشاند. متهم درادامه افزود: وقتی محمدامین به سر قرار آمد، خواستم سوار پرایدم شود تا دوری بزنیم. پس از آن او را به محل جنایت که باغی حوالی آزادراه زنجان- تبریز بود، بردیم و طبق نقشه‌ای که در سر داشتم، با ضربات چاقو او را به قتل رساندیم. بعد هم جسدش را آتش زدیم و همان‌جا دفنش کردیم. ما قصد داشتیم به قتل‌هایمان ادامه دهیم و من فهرستی از پسربچه‌های دیگر برای ارتکاب قتل‌های سریالی در ذهن داشتم که پیش از عملی‌کردن نقشه‌، دستگیر شدیم. با اعترافات هولناک مرد جوان و همدستش، کارآگاهان جسد محمدامین را دو روز بعد از زمان ناپدیدشدن در محلی که قاتل و همدستش اعتراف کرده بودند، کشف کردند. بنا بر این گزارش، اکنون هر دو متهم پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان قرار دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------