اقدام هولناک سرباز هندی





 اخبار حوادث -  اقدام هولناک سرباز هندی

ارتش هند دستور تحقیق بیشتر درمورد این تیراندازی را صادر کرده است.

به گزارش ایرنا، مقامات هند اعلام کردند یک سرباز ارتش این کشور روز پنجشنبه پس از کشتن پنج تن از همقطارانش در داخل اردوگاهی در منطقه کشمیر تحت کنترل هند، اقدام به خودکشی کرد.
 
به گزارش خبرگزاری شین هوا از سرینگر، این کشتار اوایل صبح روز پنج شنبه هشتم اسفندماه، در اردوگاهی واقع در روستای ˈسافاپوراˈ ناحیه ˈباندیپوراˈ حدود 35 کیلومتری شمال شهر ˈسرینگرˈ مرکز تابستانی منطقه کشمیر تحت کنترل هند صورت گرفت.

سرهنگ ˈان. جوشیˈ سخنگوی ارتش هند درسرینگر به این خبرگزاری گفت: یک سرباز ارتش در داخل اردوگاه اقدام به تیراندازی به سوی همقطارانش کرد که طی آن پنج نفر دردم کشته شدند و سپس با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

وی افزود ارتش هند دستور تحقیق بیشتر درمورد این تیراندازی را صادر کرده است.

براساس این گزارش، گفته می شود سربازان هندی مستقر در کشمیر تحت کنترل این کشور که درحال مقابله با ناراضیان جدایی طلب دراین منطقه هستند تحت فشارهای شدید روحی و روانی قراردارند به طوریکه طی سال گذشته میلادی چهار مورد اقدام به حمله به همقطاران ازسوی نیروهای نظامی درسراسر این منطقه گزارش شد.

درگیریها در کشمیر که به دلیل مناقشه هند و پاکستان بر سرمالکیت آن به دو منطقه تقسیم شده است، طی ماههای اخیر به دلیل شدت گرفتن خواسته ناراضیان برای استقلال این منطقه یا الحاق آن به پاکستان، صحنه مناقشه های شدید بوده است.

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------