آدم‌ربایی برای بدهی 30 میلیونی



 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,آدم‌ربایی

کیفرخواست پرونده مردی که برای پرداخت بدهی 30 میلیون تومانی پیرمرد بنکداری را ربوده بود تا به اخاذی میلیونی دست بزند، صادر شد.

به گزارش جام‌جم ، 28 اسفند سال گذشته مردی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران از ربوده شدن پدر 65 ساله‌اش به نام رضا خبر داد.

با تحقیق از این مرد معلوم شد که پدرش بنکدار بوده و باشگاه ورزشی هم دارد. او برای سرکشی به این مکان‌ها رفته بود که ناپدید شد. ساعاتی بعد هم مردی تماس گرفته و با ادعای این که رضا را ربوده برای آزادی او 138 میلیون تومان پول خواسته است.

با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات ادامه یافت. در سومین روز گروگانگیری، مرد آدم‌ربا زمانی که برای تحویل گرفتن چک 138 میلیون تومانی سر قرار با خانواده پیرمرد رفت، در جریان تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد .

این در حالی بود که همزمان با دستگیری متهم، پیرمرد هم از خانه آدم‌ربا فرار کرد. با تحقیق از گروگان مشخص شد، در این مدت مرد آدم‌ربا او را بیهوش و زندانی کرده بود.

چند روز پیش متهم برای آخرین دفاع به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و گفت: در جریان یک سرمایه‌گذاری ورشکسته شدم، اما 30 میلیون تومان پول بهره‌ای مانده بود که نقشه این آدم‌ربایی را طراحی و اجرا کردم. می‌خواستم با پول به دست آمده بدهی‌ام را بپردازم که موفق به اخاذی نشدم.

با ثبت آخرین دفاع از مرد آدم‌ربا، پرونده وی به اتهام آدم‌ربایی با صدور جلب به دادرسی و کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------