تهدید غیر اخلاقی و کثیف استاد به خاطر گرفتن نمره



شاگرد جوانی که با دریافت تعدادی عکس غیرمتعارف از استادش قصد اخاذی و دریافت سؤالات امتحانی را داشت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 به  گزارش  رکنا  ؛سرهنگ اکبر امینی، رییس پلیس فتا همدان با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و در دست داشتن مرجوعه‌ای قضایی مبنی بر تهدید و اخاذی، موضوع ضمن تشکیل پرونده دردستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


رئیس پلیس فتا همدان افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد فردی با ساختن پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با شاکی ارتباط برقرار کرده و پس از جلب اعتماد وی از نامبرده درخواست تصاویر نامتعارف کرده است که با قبول این درخواست پس از مدتی با تهدید شاکی جهت انتشار تصاویر وی تقاضای سؤالات امتحانی را کرده است.


این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی دستگیر شد.


امینی اظهار کرد: متهم که از شاگردان آموزشگاه شاکی بود، ابتدا هرگونه ارتباط خود را با قضیه انکار ولی در مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذیر رایانه‌ای صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد: ابتدا این کار را برای سرگرمی انجام دادم ولی پس از مدتی که به امتحان آموزشگاه نزدیک شدیم به فکر دریافت سؤالات افتادم.


رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا فرستاده شد از شهروندان خواست موارد مشابه را با شماره تلفن 2182674 در میان بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------