اقدام بی‌شرمانه برای گرفتن انتقام از دختر مورد علاقه



رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد كه با سوء استفاده از تصاویر موجود در پروفایل شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرام یك خانم جوان، اقدام به انتشار آن در فضای مجازی كرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سیدموسی حسینی" خانم جوانی در شیراز با ارائه مرجوئه قضایی مدعی شد در ایام گذشته افرادی با تماس های مکرر و ارسال پیامک های غیر اخلاقی باعث سلب آرامش وی و خانواده اش شده اند که در ادامه متوجه می شود افراد مزاحم از طریق یک کانال غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی او می كنند.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان می کند تمامی این تصاویر در پروفایل (صفحه) شخصیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده که با تغییراتی به تصاویر غیر اخلاقی مستهجن تبدیل شده است و در این راستا به کسی هم مظنون نیست.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند و کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم که یك خانم از دوستان شاکی بوده است، می شوند.

سرهنگ حسینی بیان كرد: متهم در بازجویی فنی عنوان داشته به دلیل خصومت شخصی که با شاکی داشته است دست به این عمل مجرمانه زده است و گمان نمی کرده شناسایی شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینكه شبکه‌های اجتماعی مکانی امن و مناسب برای نگه‌داری عکس های شخصی و خانوادگی افراد نیست، از شهروندان درخواست كرد: در این زمینه هشدار بوده و توصیه ها پلیس را جدی بگیرند و از انتشار اطلاعات محرمانه خود در این شبکه‌ها اجتناب كنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------