آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

خودکشی دختر جوان پس از درگیری با مادر



 دخترجوانی که قصد بیرون رفتن از خانه را داشت، وقتی با مخالفت مادرش روبه‌رو شد، خود را از طبقه ۷ ساختمان به پایین پرتاب کرد.

 به  گزارش مهر  ؛پس از وقوع این حادثه مرگبار که در ساعت ۳ بعدازظهر جمعه رخ داد، مأموران کلانتری قایم بازپرس کشیک قتل پایتخت را درجریان این حادثه قرار دادند که بلافاصله پس از دریافت این گزارش بازپرس منافی‌آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی تهران به همراه مأموران اداره ١٠ پلیس آگاهی در صحنه سقوط مرگبار دختر ٢٣ساله حاضر شدند.

 

بررسی‌های اولیه نشان از آن داشت که دخترجوان از طبقه هفتم یک برج مسکونی خود را به پایین پرتاب کرده و در دم جان سپرده است. مادر این دخترجوان در اظهاراتش به مأموران گفت: «دخترم قصد خارج‌شدن از خانه را داشت که با مخالفت من سر همین موضوع بین ما درگیری لفظی پیش آمد و دقایقی بعد از این درگیری دخترم اقدام به خودکشی کرده است.»

 

به دستور بازپرس منافی‌آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه ٢٧جسد این دخترجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات پلیسی درباره این حادثه ازسوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------