دستگیری عامل فروش آموزش های هک



رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی سایت ها و دستگیری عامل فروش آموزش های هک و نفوذ در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی اعتمادی" با اعلام این خبر گفت: در پی فعالیت سایتی مجرمانه در زمینه آموزش و فروش غیرمجاز نرم افزارهای هک و نفوذ به انواع سیستم عامل های گوشی های هوشمند و هک نرم افزار اینستاگرام، موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری فردی که گرداننده تارنمای مذکور بوده، افزود: متهم در تحقیقات اولیه اظهار بی اطلاعی کرده و با مشاهده مستندات اذعان داشته که سایت مذکور مربوط به یکی از دوستانش می باشد که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد و دامنه و سایت های متعددی را بارگزاری کرده و همچنین اقدام به فروش نرم افزارهای هک می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با اظهارات متهم، ماموران متهم اصلی سایت را دستگیر و پس از بازبینی تجهیزات متهم تعداد 100 نرم افزار و ویدئوی آموزشی هک و نفوذ مشاهده شد و وی برای آپلود و بارگزاری نرم افزارها و در مجموع از 12 سایت و از طریق 3 درگاه پرداخت مبلغ 193میلیون و 742 هزار و 700 ریال درآمد کسب کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: متهم با ارائه مستندات از سوی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف كرد.

سرهنگ اعتمادی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متشکله به همراه متهم دستگیر شده و مستندات استخراجی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد تحویل داده شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------