توطئه انتقام از «هوو» بوی مرگ می‌داد



 اخبارحوادث,خبرهای حوادث, حوادث روز

زن میانسال وقتی برای انتقام از «هووی» جوانش فیلم سیاهی را به شوهرش نشان داد تصور نمی‌کرد چه سرنوشت شومی در انتظارشان است.شوهر این زن پس از مشاهده فیلم، دوست جوانش را کشت و بعد هم خودکشی کرد.

به گزارش  ایران ؛ پرونده قتل مرد جوان که قربانی سوءظن دوستش شده، در حالی برای رسیدگی روی میز قضات دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفته که عامل جنایت در زندان به زندگی خود پایان داده است.


در پی مرگ خودخواسته عامل اصلی قتل، رسیدگی به اتهام 4 همدست وی در دستور کار دادگاه عالی جنایی کرج قرار دارد.


به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» و براساس محتویات پرونده، اوایل آذر 94 خانواده مرد 35 ساله‌ای به نام «احمد» در تماس با پلیس از ربوده شدن وی توسط 3 مرد ناشناس خبر دادند.


با ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج، تحقیقات در این باره آغاز شد. پسر «احمد» که شاهد آدم‌ربایی بود به بازپرس گفت: با پدرم در مقابل خانه ایستاده بودیم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژوی مشکی توقف کرد و چند مرد ناشناس پدرم را با زور و تهدید سوار کرده و بردند. فریادهای من هم به جایی نرسید و قبل از رسیدن همسایه‌ها، آدم‌ربایان فرار کردند. اما از آنجا که مدتی قبل یکی از دوستان پدرم او را تهدید کرده بود، ممکن است آدم‌ربایی کار او باشد.


پس از این اظهارات مأموران در ردیابی‌های تخصصی به بررسی پرینت مکالمات تلفنی «احمد» و شناسایی محل زندگی دوستش پرداختند. در حالی که تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از او و متهمان فراری پرونده آغاز شده بود، مأموران پلیس 110 از کشف جسدی در اطراف اتوبان تهران – کرج باخبر شدند.


پزشکی قانونی هم اعلام کرد مرد جوان قربانی جنایت شده است. پس از بررسی‌های مقدماتی جسد ناشناس برای تعیین هویت و شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی بود که بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد قربانی در محل دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش به این محل منتقل شده است.


در حالی که 5 روز از ناپدید شدن «احمد» گذشته و هیچ سرنخی از او به دست نیامده بود، خانواده وی پس از حضور در پزشکی قانونی جسد ناشناس را شناسایی کردند.


بدین ترتیب پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. آنها در بررسی‌های فنی، ردپای دوست مقتول را در کرمانشاه یافتند. پس از اعزام کارآگاهان به این شهر رحیم در عملیاتی ضربتی دستگیر و به کرج منتقل شد. وی ابتدا منکر هرگونه نقشی در ربودن و قتل دوستش شد. اما وقتی در برابر مدارک و دلایل انکارناپذیر پلیس قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و گفت: با مقتول سال‌ها دوست بودم اما مدتی قبل به او مشکوک شدم و تهدیدش کردم تا اینکه از 3 نفر از دوستانم خواستم او را پس از ربودن به خانه‌ام بیاورند.


وی درباره انگیزه جنایت گفت: همه چیز از وقتی شروع شد که به زنی جوان علاقه‌مند شده و با او ازدواج کردم. اما همسر اولم مدام بهانه می‌گرفت و از هوویش هم بدگویی می‌کرد تا اینکه یک روز، فیلم سیاهی در اختیارم گذاشت که ادعا کرد دوستم با همسر دومم رابطه دارد. هر چند تصاویر فیلم واضح نبود و به خوبی نمی‌توانستم چهره آن دو را شناسایی کنم، اما دیگر آرامشم از بین رفته بود و کابوس فیلم سیاه، لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد. با وجود آنکه به همسر دومم علاقه و اطمینان داشتم اما فکرم بشدت درگیر شده بود. بنابراین تصمیم گرفتم کار را یکسره کنم. آن روز وقتی دوستانم احمد را آوردند شکنجه‌اش کردم تا اعتراف کند. اما او منکر هرگونه رابطه با همسر دومم شد. اما من آنقدر عصبانی بودم که در کتک زدن او زیاده‌روی کردم. البته دوستانم و دامادم هم به جانش افتادند و همگی مرتکب قتل شدیم.در پی اعترافات تلخ مرد جنایتکار، 3 همدستش دستگیر و ضمن تشریح گروگانگیری و قتل، صحنه جنایت را هم بازسازی کردند.


در حالی که در بازبینی فیلم سیاه، هیچ نشانی از همسر دوم «رحیم» به دست نیامد، پلیس برای کشف واقعیت به تحقیق از خانواده مقتول پرداخت. همسر وی در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «رحیم» مردی شکاک و بدبین بود. او حتی به فرزندانش هم شک داشت و به هر بهانه‌ای زن و بچه‌اش را آزار می‌داد. این اخلاقش مایه عذاب اطرافیان و دردسرهای زیادی برای خودش هم بود. در حالی که همسر دومش زنی آرام و نجیب بود که حتی تلفن همراه هم نداشت و در پوشش و رفتارش نیز خیلی دقت می‌کرد. اما افسوس که با چنین تهمت سنگینی روبه‌رو شد.


هوویش قصد داشت با این کار، او را متهم به خیانت کند و باعث جدایی او و شوهرش شود. اما متأسفانه فرزندانم را یتیم و مرا بی‌پناه کرد.پس از اعترافات تکان‌دهنده متهمان و شکایت خانواده مقتول، «رحیم» 42 ساله و 3 همدستش به اتهام قتل عمد و آدم‌ربایی روانه زندان شدند. اما در حالی که عامل اصلی جنایت با ابراز پشیمانی گرفتار عذاب وجدان بود و از خانواده دوستش حلالیت می‌طلبید، یک شب در زندان به زندگی‌اش پایان داد.بدین ترتیب با مرگ «رحیم»، قرار مجرمیت دیگر متهمان پرونده و همسر اول وی به اتهام معاونت در قتل عمدی و شرکت در آدم‌ربایی صادر شد تا متهمان محاکمه شوند.


قاضی «اکبر رنجبر» - رئیس و 4 قاضی مستشار دادگاه کیفری استان البرز قرار است بزودی به پرونده این جنایت رسیدگی کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------