ربودن زن جوان در پوشش مسافربر



دو پسر جوان که در پوشش مسافربر زن جوانی را ربوده و از او سرقت کرده بودند؛ سرانجام به جرمشان اعتراف کردند.

به  گزارش  شرق  : سوم بهمن سال‌گذشته، زن جوانی هراسان در مراجعه به کلانتری قلعه‌نو گفت: در شرق تهران منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم بروم، دقایقی بعد یک پراید سفیدرنگ که دو مرد جوان سرنشین آن بودند، جلوی من توقف کرد و چون به هیچ چیز مشکوک نشدم، سوار خودرو شدم. هنوز دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که سرنشین عقب خودرو با چاقو من را تهدید به سکوت کرد.

 

آنها مرا به بیابان‌های اطراف ورامین بردند و پس از سرقت گوشی تلفن همراه و دو‌میلیون تومان پول نقد، فرار کرده و در بیابان رهایم کردند». با توجه به حساسیت موضوع، پرونده از دادسرای شهر ری به دادسرای امور جنایی فرستاده شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به‌دستور بازپرس پرونده تحقیقات خود را برای دستگیری آدم‌ربایان پرایدسوار آغاز کردند.

 

پس از گذشت نزدیک به ٤٠ روز سرانجام خریدار تلفن همراه مسروقه، شناسایی و به دادسرا اظهار شد. پسر جوان پس از حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی درباره نحوه خرید تلفن همراه سکوت کرد. تا اینکه ٢٧ اردیبهشت مدعی شد گوشی را از داخل خودروی دوستش به نام حمید برداشته و هیچ نقشی در سرقت نداشته است.

 

با اعترافات متهم به نام میلاد، بلافاصله دوست او به نام حمید به دادسرا اظهار شد و در بازجویی‌ها با قبول اتهام ربودن زن جوان از شرق تهران، گفت: چند وقتی بود بی‌کار بودم و مسافرکشی با پراید نیز خرج روزانه‌ام را تأمین نمی‌کرد. بعد از چند روز میلاد پیشنهاد داد در قالب مسافربر، زنان جوان را سوار کرده و از آنها اخاذی کنیم. من نیز قبول کردم و زن جوان را از شرق تهران ربودیم.

 

با اعترافات حمید، تحقیقات از همدست او آغاز شد که این‌بار پسر جوان، با قبول اتهام ربودن زن جوان گفت: چند ‌میلیون به دوستانم بدهکار بودم و به‌همین‌دلیل به حمید پیشنهاد دادم باهم به سرقت برویم. من فقط می‌خواستم بدهی‌ام را پرداخت کنم و فکر نمی‌کردم این کار آدم‌ربایی باشد. با اعترافات دو متهم پرونده آنها با دستور سهرابی، بازپرس شعبه نهم امور جنایی، به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار، بازداشت و برای شناسایی سایر جرائم‌شان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------