حمله سرنشينان كلاش به دست سمند به خيابان‌هاي سرآبله



اخبار حوادث - حمله  سرنشينان كلاش به دست سمند به خيابان‌هاي سرآبله

 جولان سرنشينان كلاش به دست يك دستگاه خودروي سمند، نگراني را به جان خيابان‌هاي شهر سرآبله در شهرستان چرداول در استان ايلام انداخت. حدود ساعت 22 پنجشنبه شب گذشته صداي تيراندازي‌هاي ممتد در شهر سرآبله خواب شهروندان را آشفته كرد و آنها را به خيابان‌ها كشاند. آنها سرنشينان يك سمند نقره‌يي را ديدند كه با اسلحه كلاش تيرهوايي شليك كرده و در تعقيب خودروي پژو 206 قرمز رنگي، بلوار امام و وليعصر را طي مي‌كردند.

گفته مي‌شود اين تيراندازي‌ها حدود 10 دقيقه به طول انجاميد اما تا پايان آن هنوز پليس وارد عمل نشده و اقدامي نكرده بود. يكي از شاهدان اين رخداد در اين باره به «اعتماد» گفت: «با شنيدن صداي تيراندازي از خانه بيرون آمدم و ديدم كه ديگران هم به خيابان آمده‌اند. » او همچنين گفت: «از صداي شليك‌ها چنين بر‌مي‌آمد كه حدود 50 تير شليك شده باشد.

 

ما از نزديك پوكه‌هاي فشنگ را كه در خيابان افتاده بود، ديديم. » به گفته اين شهروند، كودكانش بعد از اين حادثه شب‌ها با ترس به خواب مي‌روند و مدام درباره اين تيراندازي سوال مي‌كنند. سردار‌علي دولتي، فرمانده نيروي انتظامي استان ايلام به «اعتماد» گفت كه حدود دو ساعت بعد، دو نفر از افرادي كه اقدام به تيراندازي كرده بودند دستگير شده و نفر سوم متواري است.

در حالي كه فرمانده نيروي انتظامي استان ايلام هر دو طرف دعوا را سابقه‌دار اعلام كرد، فرمان نيك‌نژاد، يكي از اهالي سرآبله كه در زمان وقوع تيراندازي برادرزاده‌هايش در خودروي 206 قرمز بودند، در گفت‌وگو با «اعتماد»، اين ماجرا را مربوط به اختلافات پيشين دانست.

 

او گفت: «حدود يك ماه پيش برادرزاده‌ام در كوچه خودشان با خودرو توقف كرد كه برادرش را پياده كند همان موقع خودروي سمندي كه پشت سر او بود شروع به بوق زدن كرد. بعد از آن سه نفر از خودروي سمند پياده شده و با چاقو و اسپري فلفل به سرنشينان 206 حمله كردند.

 

در اين حادثه راننده 206 از ناحيه سر و پشت با چاقو مجروح شد. سرنشينان سمند سپس از محل متواري شدند. » به گفته اين شهروند سرآبله‌يي در اين باره پرونده‌يي تشكيل شد كه منجر به صدور قرار بازداشت براي سرنشينان سمند شد. او گفت: «ماموران نيروي انتظامي براي بازداشت آنها به در منزل مراجعه كردند اما آنها به خانه نمي‌آمدند و محل‌شان مشخص نبود تا اينكه پنجشنبه شب با اسلحه به شاكيان خود حمله و تيراندازي كردند. پنج تير به خودرو برخورد كرده است كه يكي از تيرها تنها سه سانتيمتر با محل مخزن بنزين فاصله دارد.»

سردار علي دولتي اما گفت كه چنين رخدادهايي در شهرهايي كه فرهنگ قبيله‌يي بر آنها حاكم است چندان غير‌طبيعي نيست. او افزود: «معمولا افراد قانون‌گريز در اين نوع از جوامع اسلحه غيرمجاز دارند. در اين تيراندازي نيز طرفين داراي سابقه بوده‌اند. پليس هم به محض اطلاع در كمتر از دو ساعت آنها را دستگير و اسلحه‌هاي غيرمجاز را كشف و ضبط كرده است.»
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------