آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دزدان حرفه‌ای منازل محله سید خندان اسیر قانون شدند/تشکیل باند سرقت در زندان



با تلاش ماموران کلانتری 120 سیدخندان یک باند سرقت از منازل شهروندان در این محدوده شناسایی و منهدم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته واحد گشت انتظامي کلانتری 120 سید خندان، در حال گشتزنی در محدوده بنی هاشم، بودند که يکي از شهروندان ساکن اين محدوده به آنها مراجعه کرده و اعلام داشت که سه سارق را هنگام سرقت از منزل همسایه اش مشاهده کرده و از ماموران درخواست کرد به اين موضوع رسيدگي کنند.

بلافاصله ماموران در محدوده مذکور اقدام به گشتزني کردند و دقايقي بعد متهمان را در حال جابجایی تعدادی از اموال منزل مذکور به خودروی وانت سواری شان مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر سه را دستگیر کردند.

هر سه متهم به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از بازرسی از خودروی آنها تعدادی از اموال و اثاثیه منزل مورد دستبرد از جمله یک دستگاه دوچرخه، کمد، یک گاوصندوق، آینه و شمعدان و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط شد.

در ادامه مالک منزل که در مسافرت به سر می برد شناسایی شده و ساعاتی بعد در کلانتری حاضر شده و ضمن شناسایی اموالش آنها را تحویل گرفت.

گفتنی است، هر سه متهم که به آشنایی در زندان و تشکیل باند سرقت نیز اعتراف کرده بودند به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------