جیب بر بی آر تی‌های شرق تهران دستگیر شد



متهمی که با سوء استفاده از شلوغی جمعیت در ایستگاه ها و اتوبوس های بی آر تی محدوده شرق تهران اقدام به جیب بری می برد با تلاش ماموران کلانتری 127 نارمک دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،با شکايت های ارايه شده از سوی شهروندان و مسافران درون شهری که با اتوبوس های محدوده وحيديه تردد داشتند، به ماموران کلانتری مبنی بر جيب بری و سرقت، پرونده ای در اين خصوص تشکيل و تيم های عملياتي کلانتري به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشتزنی و کنترل محدوده به منظور دستگيری سارق يا سارقان کردند.

اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه روز گذشته يکي از شهروندان در حالی که با فريادهای خود استمداد می طلبيد يقه فردی ديگر را گرفته و از اتوبوس پياده کرد و به سمت ماموران که در محل مستقر بودند کشاند.

ماموران که اين وضعيت را ديدند بلافاصله به سمت آنها رفته و موضوع را جويا شدند که فرد شاکی اعلام کرد سوار اتوبوس بوده و متوجه شده اين فرد سعی دارد از وی جيب بری کند و برای همين از ماموران درخواست کرد که به موضوع رسيدگی کنند.

فرد ديگر که خود را بيگناه دانسته و سعی داشت اتهام وارده را رد کند به همراه فرد شاکی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجويی قرار گرفت که باز هم سعی کرد اتهام وارده را رد کند اما زمانی که وسايل وی از سوی ماموران مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی کيف و اموال مسروقه شهروندان از وی کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر جيب بری اعتراف کرد.

اين در حالی بود که از ميان وسايل وی مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد که از جيب شاکی به سرقت برده بود نيز کشف و به مالباخته باز پس داده شد.

در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متهم سابقه دار بوده و طی چند سال گذشته چندين مرتبه به جرم جيب بری از مسافران بازداشت و روانه دادسرا شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------